تبیان، دستیار زندگی
سایت تبیان اصفهان اسامی برندگان مسابقه اینترنتی بصیرت در روایات پیامبر اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) روی خروجی خود قرار داده است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام برندگان مسابقه اینترنتی «بصیرت» سایت تبیان اصفهان

مسابقه بصریت تبیان اصفهان

سایت تبیان اصفهان اسامی برندگان مسابقه اینترنتی بصیرت در روایات پیامبر اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) روی خروجی خود قرار داده است.

در مسابقه بصیرت تعداد 2198 نفر شركت كردند كه تعداد 125 نفر به طور كامل به تمام سوالات مسابقه پاسخ صحیح دادند كه از بین این افراد قرعه‌كشی به‌عمل آمده و افرادی كه برنده اعلام شدند و مبلغ 30 هزار تومان جایزه نقدی تعلق گرفته كه به حساب معرفی شده آن‌ها واریز می‌شود.

ایوب شعبانی از تهران، زهره نصر اصفهانی از سپاهان شهر اصفهان، سمانه جعفری از اصفهان، علی‌اصغر خباز از مشهد مقدس، فاطمه فیض عارفی از یزد، لیلا عظیمی از ارومیه، محسن ناصری از بجنورد، محمدعلی طالقانی از مشهد مقدس، مهدی مهین از یزد ـ روستای اكرمیه و هاجر خسروی از تهران از جمله برندگان این مسابقه هستند.

اسامی برندگان مسابقه طلوع خاتمیت

همچنین در مسابقه طلوع خاتمیت 912 نفر شركت كردند كه تعداد 141 نفر به تمامی سوالات پاسخ صحیح دادند كه پس از قرعه‌كشی افرادی به عنوان برنده معرفی می‌شوند. لازم به‌ذكر است ـ به‌دلیل این‌كه سوالات مسابقه سخت بود و شركت‌كنندگان در این مسابقه باید در ‌پاسخ‌گویی خیلی دقت می‌كردند ـ به همین جهت به برندگان مسابقه طلوع خاتمیت مبلغ 50 هزار تومان اختصاص می‌یابد كه به حساب معرفی شده از طرف آن‌ها واریز خواهد شد.

آتنا سادات محمد‌پناه از تهران، زهرا دنیایی نقابی از یزد، زینب قاسمی بغدادآبادی از یزد، فرزانه محمدپور از یزد ـ روستای اكرمیه، لیلا جوادی از تهران، محمدحسن حكیمیان از یزد، محمدرضا قاسمی بغدادآبادی از یزد، مرتضی مردانی از تهران، مرضیه براتی از فارس و هادی سلیمی از شهركرد از برندگان این مسابقه هستند.

گفتنی است، علاقمندان می توانند جهت کسب به اینجا مراجعه نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی