تبیان، دستیار زندگی
روشندلان در کانون نابینایان مهرگان فرهنگسرای سالمند از خدمات فرهنگی هنری و آموزشی به صورت رایگان استفاده می کنند. به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سالمند، در این کانون ضمن مبادله فرهنگی و گسترش سرویس فرهنگی و هنری با سایر تشک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استفاده رایگان روشندلان از خدمات فرهنگی هنری


روشندلان در کانون نابینایان مهرگان فرهنگسرای سالمند از خدمات فرهنگی هنری و آموزشی به صورت رایگان استفاده می کنند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سالمند، در این کانون ضمن مبادله فرهنگی و گسترش سرویس فرهنگی و هنری با سایر تشکل های دولتی و غیردولتی نابینایان، با برگزاری برنامه های مختلف سعی در افزایش و بروز توانایی های نابینایان درخصوص مسائل فرهنگی هنری – اجتماعی – ورزشی و ... می باشد.

عمده فعالیت های کانون نابینایان شامل برگزاری شب های شعر و موسیقی، برپایی نمایشگاهها و بازارچه های کالاهای هنری، شناسایی فرهیختگان نابینا و همچنین کلاس های شعرخوانی، فن بیان، گروه کر، آموزش کمک های اولیه، خوشنویسی و ... است.

کانون نابینایان مهرگان با هدف افزایش توانمندی های روشندلان در زمینه های فرهنگی هنری و همچنین ایجاد فرصت های برابر فعالیت می کند و حضور کلیه روشندلان در این برنامه آزاد است.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: میدان امام حسین – خ 17 شهریور – خ خشکبارچی – پارک خیام مراجعه و یا با شماره 9- 33358688 تماس حاصل نمایند.

صفحه كلید به جاى مانیتور

قدرت‎ یادگیری‎‎ موسیقی‎ در نابینایان‎

هنرهای دستی معلولان

برپایی نخستین غرفهنابینایان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم

با انگشتان بریل كتاب ورق خورد

باغچه بان

هلن کلر