تبیان، دستیار زندگی
افرادی که به هنر و هنرمندی علاقه خاصی دارند سعی می کنند از همه فرصت ها برای اماده کردن یک کار هنری استفاده کنند . آنها حتی موقع کندن پوست میوه ها، از فکر و خلاقیت خودشان استفاده می کنند و پوست میوه را به شکل حیوانات یا اشیای مختلف برش می زنند. به این قو
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هنرمندی در ایکی ثانیه

هنر و خلاقیت

افرادی که به هنر و هنرمندی علاقه خاصی دارند سعی می کنند از همه فرصت ها برای اماده کردن یک کار هنری استفاده کنند . آنها  حتی موقع کندن پوست میوه ها، از فکر و خلاقیت خودشان استفاده می  کنند و پوست میوه را به شکل حیوانات یا اشیای مختلف برش می زنند. به این قورباغه میوه ای زیبا دقت کنید. شما هم با کمی تمرین می توانید پرتقالتان را قبل از خوردن به این زیبایی پوست بکنید.

دسته گلی با استفاده از جوراب

وسایل مورد نیاز

▪ جوراب نوزاد (چند جفت)،

▪ سیم گلسازی،

▪ چسب گلسازی،

▪ نوار کاترین،

▪ تعدادی برگ مصنوعی، قیچی و پارچه یا کاغذکشی

هنر و خلاقیت

طرز تهیه

جوراب را روی سطح صافی پهن کرده و سپس از قسمت محل انگشتان شروع به تا کردن آن به سمت داخل و پیچیدن آن کنید. پس از پایان پیچیدن جوراب قسمت کش جوراب را باز کرده و آن را روی جوراب پیچیده بکشید تا آن را محکم کند و جوراب شکل گل رز به خود بگیرد. حال سیم کاردستی را در آن قرار دهید و دورتادور جوراب را نوار کاترین بپیچید تا آن را محکم کند.

همزمان با پیچیدن نوار کاترین در امتداد سیم گلسازی، برگ های مصنوعی را نیز به آن اضافه کرده و نوار کاترین بپیچید. پس از آماده کردن گل ها، کاغذ کشی یا پارچه را به شکل مربعی در ابعاد ۷۰ سانتی متر بریده و سپس آن را به صورت قطری تا کنید تا به شکل مثلث درآید. دو ضلع مجاور مثلث را روی ضلع مشترکشان تا کنید. سپس دو رأس جدید ایجاد شده را به سمت داخل تا کنید. گل ها را درون کاغذ قرار داده و رأس سوم را روی آنها بیاورید. کناره های ایجاد شده در قسمت پائین کاغذ را نیز به سمت داخل تا کرده و سپس کاغذ را دورتادور ساقه ها بپیچید و روی آن را با بستن روبانی که به شکل پاپیون گره می زنید محکم کنید.

سایت آفتاب

تنظیم برای تبیان : کهتری

مقالات مرتبط

روبان دوزی اینترنتی

گیاه عشقه و گل عروس

شمع های زینتی طلایی

به عزیزانتان هدیه دهید

آموزش رز فانتزی بلندر

دسته گلی با دستان شما

تهیه آناناس به روش بلندر

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.