تبیان، دستیار زندگی
پرسپولیس هنوز هم مدعى است پرسپولیس با از دست دادن امتیاز مقابل راه آهن از كورس قهرمانى خارج شد. البته حامد كاویانپور هافبك پرسپولیس این موضوع را قبول ندارد. «من قبول ندارم كه پرسپولیس شرایط خوبى ندارد و یا اینكه از كورس قهرم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كاویانپور: اگر ما قهرمان نشدیم، استقلالى ها مى شوند

پرسپولیس هنوز هم مدعى است


پرسپولیس با از دست دادن امتیاز مقابل راه آهن از كورس قهرمانى خارج شد. البته حامد كاویانپور هافبك پرسپولیس این موضوع را قبول ندارد.

«من قبول ندارم كه پرسپولیس شرایط خوبى ندارد و یا اینكه از كورس قهرمانى خارج شده است. یك واقعیت هایى هست كه باید بپذیریم. ما مقابل راه آهن نباید امتیاز از دست مى دادیم.

به هر حال فوتبال است و هزار فراز و نشیب كه ممكن است بر سر راه هر تیمى این مشكلات پیش بیاید. تیم هاى رقیب ما همه امتیازات بازى هاى برگشت را نمى گیرند. اگر پرسپولیس جاه طلبى به خرج بدهد، از این به بعد امتیاز

نمى دهد و مطمئناً در این صورت رسیدن به قهرمانى كار سختى نیست. پرسپولیس هنوز هم مدعى است.

. مگر ذوب آهن كه چهار بازى را پشت سر هم مى بازد، از رسیدن به قهرمانى ناامید شده كه ما بخواهیم با یك تساوى همه چیز را از دست رفته ببینیم و ناامید شویم.»

كاویانپور درباره بازى این هفته پرسپولیس برابر سپاهان مى گوید:«آنها تیم خوبى هستند. نقطه قوت آنها خط حمله شان است. رسول خطیبى مهره ارزشمندى در خط حمله سپاهان است اما نقطه قوت پرسپولیس هم خط دفاع است. مطمئناً بازى قشنگى مى شود و سپاهان بازنده این دیدار است.

قهرمان لیگ امسال یا پرسپولیس است یا استقلال. به هر حال تیم هاى دیگر هم تلاش مى كنند اما به نظر من اگر ما قهرمان نشویم، استقلالى ها قهرمان مى شوند.»