تبیان، دستیار زندگی
ى حل شد محمد پروین فیكس مى شود! محمد پروین در بازى با راه آهن در لیست 18 نفره بود. او بعد از گذشت 14 هفته از لیگ برتر سرانجام در لیست 18 نفره پرسپولیس جاى گرفت. محمد پروین تا قبل از بازى با راه آهن به دلیل مشكلاتى كه در قرار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشكل قرارداد پسر مدیر فنى حل شد

محمد پروین فیكس مى شود!


محمد پروین در بازى با راه آهن در لیست 18 نفره بود. او بعد از گذشت 14 هفته از لیگ برتر سرانجام در لیست 18 نفره پرسپولیس جاى گرفت. محمد پروین تا قبل از بازى با راه آهن به دلیل مشكلاتى كه در قراردادش داشت نتوانست در تركیب 18 نفره باشد. البته على پروین در تعطیلات نیم فصل بیكار ننشست و مشكل قرارداد احسان خرسندى و محمد پروین را در هیأت فوتبال حل كرد. این موضوع را رستمى عضو هیأت فوتبال تهران تأیید مى كند: «محمد پروین تا قبل از بازى با راه آهن مشكل قرارداد داشت ولى على پروین شخصاً مشكلات بازیكنان امیدش را حل كرد تا محمد پروین و احسان خرسندى از هفته چهاردهم مجوز بازى بگیرند.»

محمد پروین بعد از بازى با راه آهن یكى از نفرات اصلى تمرین ها است و به احتمال زیاد كادر فنى این تیم مى خواهد از این بازیكن در هفته هاى بعدى استفاده كند. البته ترافیك بازیكن در خط هافبك زیاد است و فرصت بازى به بازیكنانى مثل خرسندى، پروین، مهدوى كیا و ... داده نمى شود اما على پروین از كریم باقرى خواسته تا تمرین هاى پسرش را زیر نظر بگیرد. مدیر فنى پرسپولیس مى خواهد كریم تجربیاتش را در اختیار پروین كوچك قرار دهد و بالاخره بعد از آماده شدن از او در تركیب اصلى استفاده كند.

یك منبع آگاه در این باره مى گوید: «در حال حاضر همه بسیج شده اند تا محمد پروین آماده شود. حمید استیلى با او اختصاصى تمرین مى كند، كریم باقرى هم از پروین دستور گرفته تا در تمرینات حواسش به او باشد.» این طور كه به نظر مى رسد محمد پروین در بازیهاى آینده به عنوان بازیكن فیكس وارد زمین مى شود.