تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشستی صمیمانه با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، فعالیت های سازمان و موسسات تابعه آن را تشریح کرد. در این نشست دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت های سازمان و همچنین راه اندا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیدار صمیمانه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشستی صمیمانه با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، فعالیت های سازمان و موسسات تابعه آن را تشریح کرد.

در این نشست دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت های سازمان و همچنین راه اندازی مراکز فرهنگی توسط این سازمان نکاتی را متذکر شد.

وی گفت: راه اندازی موسسه فرهنگی تبیان از فعالیت های بسیار موثری در حوزه فرهنگ الکترونیکی است که در تولید سی دی ها و برنامه های یارانه ای و اینترنت در کشور بسیار موثر بوده و پس از گذشت چند سال از راه اندازی این موسسه، هم اکنون با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان رو به رو هستیم.

در این دیدار دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص نظام هم در سخنانی بر اهمیت اجرای توسعه با مشخصات پایداری در چشم انداز بیست ساله کشور تاکید کرد و یکی از ابعاد چهارگانه آن را توجه به فرهنگ عمومی کشور دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از طریق دیدگاه هایی که در مدیریت آن دیده می شود می تواند نقش بزرگی در این بومی سازی فرهنگی در مسیر توسعه پایدار ایفا کنند.

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، خبرگزاری مهر ، انتشارات امیرکبیر، انتشارات سوره و دیگر موسسات تابعه سازمان از جمله مراکزی است که دکتر خاموشی فعالیت های این مراکز را به طور کامل برای دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بازگو کرد.

روابط عمومی موسسه تبیان