تبیان، دستیار زندگی
باشگاه کاربران: دوستان خوبم بیایید ما هم مثل این دوست خوبمون از همین ریزه کاری‌ها شروع کنیم. به نظر شما چه مواردی هست که یادمون میره بهشون توجه کنیم؟؟؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاربران تبیانی خودسازی می‌کنند
پاک سازی روح و روان  (عرفان روح الله 10)

     خودسازی و جداشدن از تعلّقات و هواهای نفسانی، منشأ تمام كمالات و ملكات و فضائل انسانی است و اگر كسی توانست خود را از تعلقات مادی برهاند، و به ظواهر زودگذر دنیا بی‏اعتنا باشد، بی‏گمان به خدا توجه خواهدكرد و به سوی تكامل روانه خواهد شد و این بالاترین پیروزی و سرفرازی انسان است.

لذا در قرآن كریم همواره تزكیه و تربیت مقدّم بر تعلیم وآموزش ذكرشده‏است و خودسازی؛ یعنی تزكیه نفس و ...

شرط اول سیر و سلوک (عرفان روح الله 1)

همونطور كه توی مطلب قبلی هم نوشتم شروع كردم به خودسازی ؛ اون هم از كار اداری!

خوب اوّلین كار این بود كه یه خودكار برای خودم بخرم و نوشته های شخصی و مطالبم رو كه شخصی هستند رو  با خودكار خودم بنوسیم شاید كوچیك ، خنده دار و پیش پا افتاده باشه ولی به نظرم من یا نباید چیزی رو شروع كرد یا اگه شروع كردیم باید درست و صحیح و بی عیب باشه .

ما یه دستگاه كپی توی اتاق مجاورمون داریم كه هر وقت فتو لازم می‌شه چه شخصی چه غیر شخصی از اونجا استفاده می‌كنم برای اولین با طی این چند ساله رفتم و فتو كارت ملّی رو از بیرون گرفتم.

و تلفن كه كمتر پیش می اومد از تلفن های شخصی برا كار شخصی در محل كار استفاده كنم و همیشه از تلفن اداره استفاده می‌كردم چون تلفن درست جلوی چشممه ولی از این هفته حتّی یك تلفن شخصی هم نزدم و سعی می كنم توی این كار مخصوصاً دقّت بیشتری داشته باشم

به نظر خودم شروع خوبیه و باید گسترشش بدم و شما  هم می تونید كمكم كنید ؛ شاید موارد ی هستند كه من نمی‌بینم ولی از چشم دیگران راحت تر دیده میشه.

باشگاه کاربران تبیان ارسالی از kuuzzmm


باشگاه کاربران: دوستان خوبم بیایید ما هم مثل این دوست خوبمون از همین ریزه کاری‌ها شروع کنیم.
به نظر شما چه مواردی هست که یادمون میره بهشون توجه کنیم؟