تبیان، دستیار زندگی
خبرگزاری دانشجویان ایران مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: سومین تلویزیون بزرگ شهری به مساحت 112 متر در میدان « هفت تیر» به بهره‌برداری رسید. مهندس ابوالقاسم وحدتی با اشاره به این كه این تلویزیون با سرمایه‌گذاری بخش خ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نصب سومین تلویزیون بزرگ شهر تهران در میدان «هفت تیر»


خبرگزاری دانشجویان ایران

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: سومین تلویزیون بزرگ شهری به مساحت 112 متر در میدان « هفت تیر» به بهره‌برداری رسید.

مهندس ابوالقاسم وحدتی با اشاره به این كه این تلویزیون با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مبلغ حدود نیم میلیارد تومان، در این میدان نصب شده است، افزود: از این تلویزیون، اخبار و اطلاعات و مباحث مربوط به فرهنگ شهرنشینی ، شهروندی و برنامه‌های ویژه اعیاد پخش می‌شود.

وی گفت: همچنین با هماهنگی صدا و سیما برخی مسابقات ورزشی نیز از طریق این تلویزیون‌ها پخش خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به این كه آگهی‌های تبلیغاتی در تلویزیونهای شهری متمركز می‌شود، افزود: آگهی‌های پراكنده كه منجر به نابسامانی فضای شهری می‌شود، جمع‌آوری و بتدریج از طریق این تلویزیون‌ها پخش خواهد شد.

وی گفت: این تلویزیون‌ها به منظور بازگشت هزینه‌های صرف شده 5/7 سال در اختیار بخش خصوصی است و پس از این مدت به شهرداری تهران تحویل می‌شود.

وحدتی افزود: هم اكنون در طول شبانه‌روز 3 ساعت از زمان پخش برنامه‌ها در اختیار شهرداری است و مابقی ساعات روز را شركت خصوصی اقدام به پخش آگهی‌ها می‌كند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهری تهران یادآور شد: دو تلویزیون دیگر نیز با ابعاد بزرگ در سایر نقاط شهر تهران نصب و بهره‌برداری خواهد شد.

به گفته وی قرارداد نصب 22 تلویزیون نیز با ابعاد مختلف در سطح شهر تهران منعقد شده است.

روابط عمومی موسسه تبیان