تبیان، دستیار زندگی
کاربران و همراهان عزیز ؛ عید سعید غدیر خم نیز از راه رسید و همانگونه که به شما وعده داده بودیم ؛ جشنواره خانوادگی تبیان به مدت سه روز از روز چهارشنبه 4 آذرماه تا پایان روز جمعه 6 آذرماه در سایت تبیان برگزار می گردد ..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره خانوادگی تبیان آغاز شد

جشنواره اجتماعی تبیان

کاربران و همراهان عزیز ؛ عید سعید غدیر خم نیز از راه رسید و همانگونه که به شما وعده داده بودیم ؛ جشنواره خانوادگی تبیان به مدت  ده روز از روز چهارشنبه 3 آذرماه تا پایان روز جمعه 12 آذرماه در سایت تبیان برگزار می گردد . ( مهلت شرکت در مسابقه بنا به درخواست کاربران برای تکمیل درختواره خود تمدید گردید )

قبل از شروع به کار مطلب قبلی تبیان را در خصوص این جشنواره بخوانید

برای شرکت در مسابقه بدین نحو عمل نمایید:

1 – حتما درختواره خانوادگی خود را به طور کامل ساخته اید. اگر تاکنون این درختواره را نساخته اید ؛ در این سه روز فرصت دارید تا درختواره خود را ساخته یا آن را تکمیل و بزرگتر نمایید.

می دانید که وجود هر عضو نهایی ؛ اولیه و مجازی به ترتیب 200 ؛ 5 و 1 امتیاز داشته که امتیازها با هم جمع شده و به عنوان ضریب در تعداد سوالاتی که به طور صحیح پاسخ داده اید ضرب خواهد شد .

جشنواره اجتماعی تبیان

تبصره : برای هر درختواره در صورتی که دارای عضو ویژه هم باشد؛ امتیاز ویژه ای در نظر گرفته ایم که در قرعه کشی نهایی تاثیر گذار خواهد بود .

2 – برای شرکت در مسابقه؛ لازم  است نماینده ویژه هر خانواده (عضو تایید نهایی که درختواره را ساخته است) به این لینک مراجعه کند.

3 – قبل از پاسخگویی به سوالات مسابقه؛ به سوالات ابتدای صفحه در مورد تعداد اعضای تایید نهایی ؛ اولیه و مجازی و ویژه درختواره خانوادگی خود پاسخ بدهید.

تبصره : پاسخ دادن به این سوالات تبیان را در داوری نهایی کمک می کند و عدم پاسخ دادن به این سوالات موجب می شود از دور مسابقه حذف شوید.

4 – سپس به 60 سوال چهارگزینه ای که از بخشهای مختلف سایت طرح شده است پاسخ دهید . برای پاسخگویی به این سوالات محدودیت زمانی ندارید .

تبصره : فراموش نکنید که قبل از ورود به صفحه پاسخگویی حتما در سایت لاگین کرده ( شناسایی شوید ) و تیک " مرا به خاطر بسپار" را بزنید تا در طول پاسخگویی به سوالات ؛ شناسایی شما باطل نگردد .

**** برای شركت در مسابقه اینجا را كلیك كنید ****

باشگاه کاربران برای شما عزیزان آرزوی موفقیت دارد.