تبیان، دستیار زندگی
تاب ذهن خلّاق (تقویت خلاقیت ذهنی) از پروفسور کورت تپرواین ترجمه مهندس علی اصغر شجاعی شامل دویست و پنج صفحه می باشد که به مطالعه ذهن نیمه هوشیار آدمی پرداخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اما و اگر های فاجعه آمیز

اگر می خواهید کارآگاه شوید، ریاضی بخوانید

کتاب ذهن خلّاق (تقویت خلاقیت ذهنی) از پروفسور کورت تپرواین ترجمه مهندس علی اصغر شجاعی شامل دویست و پنج صفحه می باشد که به مطالعه ذهن نیمه هوشیار آدمی پرداخته است. در این کتاب ثابت شده است که با یاری نیروی بیکران ذهن، می توانیم بر بیماریهای روحی و جسمی چیره شویم، اما منفی نگری، خودخواهی، حسادت و خشم، مانع از آن می شود که در دراز مدت، زندگی سالمی داشته باشیم. ضمنا بر اساس پژوهش های روانشناسی نشان داده شده است که عامل اصلی بیماری و پیری زودرس، ترس از زندگی است!

تکه ای برگزیده از متن این کتاب را بخوانید و در صورت تمایل به خواندن تمام و کامل این کتاب می توانید آنرا از فروشگاه اینترنتی تبیان خرید نمایید.

برخی از مردم در دوران نوجوانی به خود می گویند: اگر مدرسه را پشت سر بگذارم، زندگی شروع می شود با پشت سر گذاشتن مدرسه به خود می گویند: اگر پولدار شوم، زندگی خواهم کرد. نوجوان آن زمان ازدواج می کند، خانه ای می سازد و صاحب فرزندانی می شود؛ اما همچنان به خود می گوید: زمانی که پول خانه را بپردازم و فرزندانم بزرگ شوند، زندگی شروع می شود. سرانجام روزی فرا می رسد که پول خانه پرداخت شده است، بچه ها بزرگ شده و به سراغ زندگی خود رفته اند و او در می یابد که پیر و فرتوت شده و زندگی را پشت سر گذاشته است. آنچه که او همیشه قصد پشت سر گذاشتنش را داشت، همان زندگی بوده است! افکار او تحقق یافته است و او زندگی را پشت سر گذاشته است بی آنکه زندگی کرده باشد. شما نیز مراقب باشید که حال و روزی مشابه این گونه کسان نداشته باشید. به آن بیندیشید که ما امروز اینجا و اکنون زندگی می کنیم.

غلط فکر کردن یکی از عادات خوشــایند بسیاری از مردم شده و ترک این عادت، آسان نخواهد بود. مگر آنه از بیماری، نارضایتی و شکست اجتناب کرده یا برعلیه آنها غلبه کنید و ... .

کتاب ذهن خلاق: پروفسور کورت تپراین

برای خرید کتاب ذهن خلاق کلیک کنید.

تنظیم: آقایی


برای خرید کتب روانشناسی کلیک کنید.

برای خرید اشتراک کتاب کلیک کنید.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.