تبیان، دستیار زندگی
جدید شرکت فرهنگی - ورزشی «شهر سالم» معرفی شد خبرگزاری ایسنا مصطفی آجرلو طی حكمی از سوی معاون اجتماعی شهرداری تهران به سمت مدیرعامل شركت فرهنگی - ورزشی «شهر سالم» منصوب و معرفی شد. احمد نوریان - معاون اجتماعی شهرداری تهران - ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طی حكمی از سوی معاون اجتماعی شهرداری تهران:

مدیرعامل جدید شرکت فرهنگی - ورزشی «شهر سالم» معرفی شد


خبرگزاری ایسنا

مصطفی آجرلو طی حكمی از سوی معاون اجتماعی شهرداری تهران به سمت مدیرعامل شركت فرهنگی - ورزشی «شهر سالم» منصوب و معرفی شد.

احمد نوریان - معاون اجتماعی شهرداری تهران - ضمن معرفی مدیرعامل جدید شركت فرهنگی- ورزشی شهر سالم طی سخنانی با اشاره به اهمیت و ضرورت توسعه و گسترش ورزش در كشور به ویژه كلان‌شهرها افزود: در عصر حاضر ورزش به عنوان یك پدیده اجتماعی تاثیرات زیادی را بر حوزه‌های دیگر فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برجا می گذارد و سطح این اثر گذاری نه تنها داخل كشور بلكه فعالیت‌های خارجی را نیز در بر می گیرد.

وی با اشاره به اینكه پر كردن اوقات فراغت به عنوان یك چالش جدی برای كشورها محسوب می‌شود، اضافه كرد: فعالیت های ورزشی بهترین گزینه برای پر كردن اوقات فراغت بوده و همچنین ابزار مناسبی به منظور تامین سلامت جسمی، روحی - روانی، اجتماعی و معنوی است.

معاون اجتماعی شهرداری تهران در ادامه با استناد به ماده 17 برنامه چهارم توسعه در خصوص توسعه و اصلاح ساختار تربیت بدنی و ورزش گفت: دولت موظف شده بر اساس این برنامه یا همان سند راهبردی نظام جامع توسعه تربیت بدنی و ورزش نسبت به اصلاح ساختار تربیت بدنی، ترویج ورزش، توسعه كمی و كیفی، دسترسی به ورزش پرورشی، همگانی و توسعه نظام استعداد یابی، تقویت حضور بخش غیر دولتی، توسعه امور پژوهشی و تربیت نیروی انسانی كیفی اقدامات لازم را انجام دهد و شهرداری‌ها نیز در این مسیر همكاری های لازم را با دولت خواهند كرد.

وی تصریح كرد: شهرداری تهران از تمام ظرفیت ها و امكانات خود برای توسعه سرانه فضاهای ورزشی - سرپوشیده و باز- بهره خواهد گرفت و تسهیلات ویژه ورزش بانوان را نیز در نقاط مختلف شهر تهران گسترش می دهد.

لازم به ذكر است مصطفی آجرلو در حال حاضر همچنین مدیرعامل باشگاه ورزشی پاس است.

روابط عمومی موسسه تبیان