تبیان، دستیار زندگی
روزی استعفا كرد قدمی: استعفا را نپذیرفته‌ایم تلاش می‌كنیم، مایلی‌كهن به همكاری‌اش دهد محمد مایلی كهن از عضویت در هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی استعفا كرد. به گزارش ایسنا، محمد مایلی‌كهن كه پیش از انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پیر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمد مایلی كهن از عضویت در هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی استعفا كرد

قدمی: استعفا را نپذیرفته‌ایم
تلاش می‌كنیم، مایلی‌كهن به همكاری‌اش دهد

محمد مایلی كهن از عضویت در هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی استعفا كرد.

به گزارش ایسنا، محمد مایلی‌كهن كه پیش از انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پیروزی به دلایل نامعلوم استعفای خود را به سعیدلو رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس داده بود، پس از انتخاب محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل، در استعفای جدید به رییس سازمان تربیت‌بدنی رسما از حضور در هیات مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس كناره‌گیری كرد.

مهدی قدمی رییس مركز توسعه‌ی ورزش قهرمانی سازمان تربیت بدنی كه به تازگی از مسابقات غرب آسیا به تهران بازگشته است، با تایید این خبر، از عدم قبول استعفای مایلی‌كهن خبر داد و به خبرنگار ایسنا گفت: وی یك هفته‌ی گذشته استعفای خود را به معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی داده بود كه سپس استعفای فوق به من ارجاع شد.

وی در پاسخ به این سوال كه تا كنون چه اقدامی روی استعفای مایلی كهن صورت گرفته و آیا آن را قبول خواهید كرد یا خیر توضیح داد: مایلی كهن از سرمایه‌های ورزش كشور و به ویژه باشگاه پرسپولیس است. بی‌تردید ما از وی می‌خواهیم كه به كارش ادامه دهد. چرا كه وی به عنوان نیروی قوی ورزشی و با سوابق درخشان برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است. ما دوست داریم و تلاش می‌كنیم وی به همكاری‌اش با هیات مدیره ادامه دهد.

قدمی در پاسخ به این سوال كه در صورت عدم قبول مایلی كهن برای همكاری با هیات مدیره آیا شخص دیگری را جایگزینی وی مد نظر دارید به خبرنگار ایسنا گفت: در ابتدا باید ببینیم او می‌خواهد به همكاری‌اش ادامه دهد یا خیر و سپس در این رابطه تصمیم خواهیم گرفت. در حالی كه ما همچنان روی حضور وی در هیات مدیره‌ی پرسپولیس تاكید داریم.