تبیان، دستیار زندگی
اولین بانوی طلایی ایران در بازیهای آسیایی با ابراز خوشحالی از کسب این مدال گفت: هنوز هم باورم نمی‌شود که مدال طلای آسیا را کسب کرده‌ام .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خدبجه آزادپور: باورم نمی‌شود

خدیجه آزادپور اولین طلایی بانوی ایرانی

اولین بانوی طلایی ایران در بازیهای آسیایی با ابراز خوشحالی از کسب این مدال گفت: هنوز هم باورم نمی‌شود که مدال طلای آسیا را کسب کرده‌ام.

به نقل از مهر، خدیجه آزادپور بعد از کسب اولین مدال طلای بانوان ایران در تاریخ بازیهای آسیایی گفت: کسب این مدال و این روز بهترین خاطره زندگی من بود. باورم نمی‌شود که توانسته باشم چنین افتخاری را بیاورم. از فرط خوشحالی نمی دانم چه باید بگویم.

وی افزود: به نظرم از اینکه به عنوان یک بانوی ایرانی مدال طلا بگیری و اولین کسی باشی که توانسته مدال طلای بانوان را در بازیهای آسیایی بگیرد کم نیست و از این بابت خوشحالم.

خدیجه آزادپور اولین طلایی بانوی ایرانی

ووشوکار طلایی ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم این موفقیت ها را برای ایران تکرار کنم. من این موفقیت ها را از کمک و حمایت های خانواده و مربیانم دارم و از آنها در پیمودن این راه تشکر می کنم.

خدیجه آزاد پور بانوی ووشوکار در رقابت فینال 60- کیلوگرم با برتری بر حریف خود موفق به کسب چهارمین مدال طلای کاروان ایران در این بازیها و اولین مدال طلای بانوان ایران در تاریخ بازیهای آسیایی شد.

شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی از 21 آبان تا 6 آذرماه در گوانگجو چین برگزار می شود.

تنظیم برای تبیان: حسین محمدی