تبیان، دستیار زندگی
دبیر پنجمین كنفرانس بین المللی برند از توجه ویژه این رویداد علمی در سال جاری به مسائل تخصصی حوزه برند در صنایع ایرانی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرداختن به مسائل روز برندهای ایرانی، اولویت همایش امسال است

پنجمین كنفرانس بین المللی برن

دبیر پنجمین كنفرانس بین المللی برند از توجه ویژه این رویداد علمی در سال جاری به مسائل تخصصی حوزه برند در صنایع ایرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، پیروز ملك زاده با اعلام خبر فوق درباره محورهای كنفرانس اظهار داشت: كنفرانس برند ضمن توجه به مسائل روز ایران از جمله جایگاه برندسازی پس از اصلاحات كلان اقتصادی در كشور، تمركز مضاعفی بر مباحث تخصصی حوزه برند سازی در ایران خواهد داشت، مباحثی همچون نقش پژوهش و مطالعات بازاریابی در برندسازی، تاثیر برند سازی در رفتار مصرف كننده، معماری برند، ارتباطات یكپارچه برند، هویت برند و برند سازی در شرایط مختلف اقتصادی.

وی همچنین اولویت همایش امسال را اینگونه تشریح كرد: مورد كاوی برندهای ایرانی و دیدگاه متخصصین مطرح جهانی در این زمینه از اولویت های این كنفرانس است.

دبیر این كنفرانس با اشاره به تجربه برگزاری چهار ساله این كنفرانس می گوید: دبیرخانه كنفرانس بین المللی برند در حالی پنجمین كنفرانس را برگزار می كند كه با تلاش چهار سال گذشته توانسته بستر فرهنگی – اجتماعی مناسبی در این زمینه محیا كند و اكنون می تواند با تكیه بر تجربه این سال ها به سوی تخصصی شدن موضوعات گام بردارد.

وی همچنین آشنایی هرچه بیشتر صاحبان صنایع ودانش پژوهان با مباحث كلی و مبانی برندسازی در ایران را از جمله دست آورد های مهم دبیرخانه این كنفرانس دانست.

ملك زاده موضوعاتی از قبیل ترویج دانش و فرهنگ برندسازی دركشور، ترغیب سازمان ها به فعالیت و پژوهش در زمینه برند و تشویق مراكز علمی و پژوهشی به توسعه و بومی سازی مفاهیم برند را به عنوان سرفصل های مهم این كنفرانس معرفی و در انتها تاكید كرد: حضور سخنرانان برجسته جهانی در این كنفرانس و طرح دیدگاه آنان درباره برندهای ایرانی و امكان برندسازی در شرایط مختلف اقتصادی، فرصت مغتنمی برای صنعتگران و دانش پژوهان ایرانی است.

لازم به ذكر است پنجمین كنفرانس بین المللی برند یازدهم آذر ماه سال جاری در سالن همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی