تبیان، دستیار زندگی
لی معلومات و اکرم خانی اسدآبادی جودوکاران ایران پس از شکست و حذف زودهنگام از بازی های آسیایی 2010 گوانگجو ابراز تاسف کردند. ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جودوکاران: معذرت می خواهیم

آرش میراسماعیلی

علی معلومات و اکرم خانی اسدآبادی جودوکاران ایران پس از شکست و حذف زودهنگام از بازی های آسیایی 2010 گوانگجو ابراز تاسف کردند.

بر اساس این خبر علی معلومات پس از شکست ناباورانه برابر نماینده تاجیکستان، گفت:«از مردم ایران عذر خواهی می کنم که در بازی های آسیایی به مدالی نرسیدم و امیدوارم مردم مرا ببخشند.

متاسفانه در برابر حریفی قرار گرفتم که یک دور استراحت کرده بود اما من در دور اول برابر حریف چینی به شدت تحت فشار بودم و انرژی ام تحلیل رفته بود.»

جودوکاران: معذرت می خواهیم

معلومات ادامه داد:« اگر کمی استراحت کرده بودم توانایی برتری برابر نماینده تاجیکستان را داشتم اما باید از این شکست برای آینده درس بگیرم.»

همچنین اکرم خانی اسدآبادی عضو تیم جودوی بانوان ایران در خصوص شکست مقابل نماینده تایلند و حذف زودهنگام خود، گفت:«اسیر بی تجربگی شدم.»

وی با اشاره به اینکه تیم مردان در سال حداقل در 10 مسابقه برون مرزی شرکت می کنند افزود:«ما تنها سالی یکبار در مسابقات رسمی شرکت می کنیم و با این اوصاف نتیجه ای بهتر از این هم نصیبمان نخواهد شد.دنبال بهانه جویی نیستم و از عملکردم رضایت ندارم.»

تنظیم برای تبیان: حسین محمدی