تبیان، دستیار زندگی
شارون که طرح حمله دوم به لبنان طراحی کرده بود اما سکته مغزی این بار به او محلت نداد تا شکست اسرائیل را در جنگ 33 روزه به چشم ببیند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اظهارات ضد و نقیض درباره شارون

شارون

بخش سیاسی- در حالی که چند روز پیش «آریل شارون» از بیمارستان به خانه منتقل شد و برخی خبرگزاری‏ها از قطع امید كامل نسبت به بهبودی قصاب صبرا و شتیلا خبر دادند، یکی از پزشکان معالج وی ادعا کرد که شارون هوشیاری خود را تا حدود زیادی به دست آورده است!

«دکتر شالوم» از معالجان شارون گفت: «وی اینک اعضاء خانواده اش را می‏شناسد و هوشیاری خود را تا حدود زیادی به دست آورده است». این در حالی است که برای آنكه كسی نتواند از بدن شارون و نحوه انتقال وی به منزل عكسبرداری كند، زمان ترخیص وی كاملاً مخفی نگهداشته شد.

شارون بعد از حدود پنج سال كما، جمعه گذشته مركز درمانی "حاییم شیبا" در "تل‌هاشومیر" را ترك كرد و به منزلش در "نقب" منتقل شد تا در آنجا از وی نگهداری شود. محافظان مخصوص شین‌بت و همچنین پلیس رژیم‌صهیونیستی در جریان انتقال وی از بیمارستان به منزلش، از آمبولانس محافظت ‌كردند و شارون در خانه از سوی خانواده‏اش مورد استقبال قرار گرفت.

شارون که طرح حمله دوم به لبنان طراحی کرده بود اما سکته مغزی این بار به او محلت نداد تا شکست اسرائیل را در جنگ 33 روزه به چشم ببیند

آریل شارون، که در زمان خدمتش در ارتش رژیم غاصب هزاران نفر از مسلمانان فلسطین را قتل عام کرد به "قصاب صبرا و شتیلا" شهرت یافت. وی که از طراحان تجاوز به لبنان در دهه 1980 به شمار می رود در سال 2001 به نخست وزیری رژیم صهیونیستی انتخاب شد و با ورود به مسجد الاقصی اسباب عکس العمل شدید فلسطینیان را فراهم نمود که در نتیجه آن انتفاضه دوم در فلسطین آغاز گردید.

کشتگان فلسطین در صبرا و شتیلا

شارون در سال 2006 نیز حمله دوم به لبنان را طراحی کرد اما این بار او نتوانست به آرزویش برسد و در همان سال دچار سکته مغزی شد و جانشین وی «ایهود المرت» طرح وی را عملی کرد؛ اما جنگ 33 روزه نیز با شکست تاریخی صهیونیست‏ها پایان یافت و شارون نتوانست اولین شکست سرنوشت‏ ساز اسرائیل را با چشم خود مشاهده کند.

گفتنی است شارون دچار مرگ مغزی شده بود اما او را در کما نگهداشتند تا مگر زنده شود؛ و اکنون ادعا شده است که او دوباره به زندگی بازگشته و اطرافیانش را می‏شناسد! هزینه‌های درمانی آریل شارون كه در مركز پزشكی "حاییم شیبا " در "تل‌هاشومیر " بستری بود، سالیانه 1.6 میلیون شیكل معادل 440 هزار دلار بالغ می‌شده است.

قابل ذکر است که شواهد قرآنی و تاریخی نشان می دهد که یهودیان به دلیل اعمال زشت خود و دنیادوستی‏شان، بشدت از مرگ می‏ترسند و به همان اندازه که برای دشمنان خود آرزوی مرگ می‏کنند خود به شدت از آن هراسانند.

منبع:تابناک

تنظیم:مسلم  حقیقی