تبیان، دستیار زندگی
برانكو ایوانكویچ از سه ورزشگاه لایپزیك، نورمبرگ و فرانكفورت بازدید كرد نتوانستم برای بازی دوستانه به توافق برسم مراسم قرعه‌كشی عالی و باورنكردنی بود جمعه در مراسم قرعه‌كشی مرحله‌ی پایانی رقابت‌های جام جهانی ایران در گروه D ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید ایوانکو ویچ از محل برگزاری بازیهای تبم ملی

برانكو ایوانكویچ از سه ورزشگاه لایپزیك، نورمبرگ و فرانكفورت بازدید كرد
نتوانستم برای بازی دوستانه به توافق برسم
مراسم قرعه‌كشی عالی و باورنكردنی بود

جمعه در مراسم قرعه‌كشی مرحله‌ی پایانی رقابت‌های جام جهانی ایران در گروه D كنار مكزیك، پرتغال و آنگولا قرار گرفت. اكنون وظیفه‌ی ایوانكوویچ است كه تیم ملی را برای رقابت‌های سرنوشت‌ساز تابستان آینده آماده كند.

امروز سرمربی كروات ایران در گفت‌وگویی اختصاصی به ایسنا گفت: این ساعت‌ها وقت آزاد ندارم. امروز ورزشگاه لایپزیك و امكانات آن را بازدید كردم، باید به نورمبرگ و فرانكفورت هم بروم (این سه ورزشگاه میزبان سه دیدار ایران در جام جهانی 2006 خواهند بود)، نتوانسته‌ام برای برگزاری بازی دوستانه با سرمربی تیم‌های دیگر به توافق برسم. البته تمام آنها را ملاقات كرده‌ام و گفت‌وگوهایی داشته‌ام.»

مكزیك و پرتغال حریفان سرسختی برای ایران خواهند بود. ایوانكوویچ ادامه داد:« این دو تیم بسیار نیرومند هستند و بازی‌های دوستانه‌ی خوبی را پیش از شروع جام جهانی در نظر گرفته‌اند. مكزیك با یك تیم آسیایی بازی خواهد كرد، پرتغال هم دو دیدار خوب اروپایی پیش رو دارد. ما هم باید در دیدارهای دوستانه‌ی خوبی به میدان برویم.»

برانكو ایوانكوویچ درباره‌ی مراسم باشكوه قرعه‌كشی در لایپزیك گفت:« عالی و باورنكردنی بود! آنها برنامه‌ی بی‌نظیری داشتند. به خودمان بالیدیم كه تیم ایران به جام جهانی رسیده است.»

برانكو سه‌شنبه صبح به ایران بازمی‌گردد. برنامه‌ی اصلی او از همان روز شروع خواهد شد!