تبیان، دستیار زندگی
سامانه‌ خرید با تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار در نمایشگاه تلکام و توسط وزیر ارتباطات رونمایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی سامانه‌ خرید با تلفن همراه توسط وزیر ارتباطات

سامانه خرید با تلفن همراه

سامانه‌ی خرید با تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار در نمایشگاه تلکام و توسط وزیر ارتباطات رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی،«علیرضا طلوع» مدیر کل رایانه و محاسبات شرکت ارتباطات سیار، درباره این سرویس اظهار کرد:‌ سامانه خرید با تلفن همراه یک سرویس جدید جهت انجام آسان‌تر و دقیق‌تر امور مالی مانند دریافت، پرداخت و هماهنگی بهتر اقتصاد منزل را به متقاضیان معرفی می‌کند و شما توسط این سامانه می‌توان عملیات مالی خود را در هر زمان و مکان هستید با اطمینان کامل انجام دهید.

وی افزود: این سامانه جهت انجام امور مالی مانند دریافت، پرداخت و خریدهای روزانه است و با ارائه این سرویس دیگر نیازی به حمل و نقل پول ندارید و می‌توان کلیه پرداخت‌های روزانه علاوه بر خرید پرداخت کلی قبوض، شارژ مشترکان اعتباری را در نقاطی که دسترسی به شبکه بانکی وجود ندارد، آسان و مطمئن توسط این سرویس انجام داد.

او تاکید کرد: این سرویس در حال حاضر فقط در محدوده نمایشگاه فعال است و بازدیدکنندگانی که به نمایشگاه مراجعه می‌کنند می‌توانند این سرویس را فعال کرده و از اعتبار اولیه دو هزار تومانی آن در محدوده نمایشگاه استفاده کنند و خارج از نمایشگاه این سرویس فعلا فعال نشده است.

مدیر کل رایانه و محاسبات شرکت ارتباطات سیار با بیان این که این سرویس برای کلیه مشترکین همراه اول قابل اجرا است اظهار کرد: ‌خدمات مربوطه با شش سرویس است که تلفن همراه را به یک کیف پول مطمئن تبدیل می‌کند.

وی سرویس انتقال شخص به شخص، پرداخت صورتحساب‌های ماهیانه، پرداخت‌های روزانه، اقتصاد خانواده، واریز و برداشت وجه، شارژ اعتبار از سرویس‌های استثنایی این خدمات برشمرد.

طلوع گفت:‌ با فعال‌سازی سرویس جیرینگ، در ابتدا مشترکان دو هزار تومان شارژ دریافت می‌کنند که با آن می‌توانند در محوطه نمایشگاه و مراکزی که در نمایشگاه به عنوان مراکز خرید جیرینگی مشخص شده، خرید خود را انجام دهند که بعد از نخستین خرید مبلغ سه هزار تومان دیگر نیز هدیه دریافت می‌کنند که می‌توانند خریدشان را از این مراکز و در داخل نمایشگاه انجام دهند.

او تاکید کرد: این سرویس فقط در ایام نمایشگاه تلکام فعال شده و بازدیدکنندگان از این سرویس بعد از فعال‌سازی می‌توانند از همین مراکز از نمایشگاه خرید کرده و پس از آن این سرویس و بعد از خروج نمایشگاه غیرفعال می‌شود اما این سرویس بعد از اطلاع‌رسانی در دی‌ماه کارش را آغاز می‌کند.

تنظیم: هومن بهلولی