تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در آغاز کارگاه مدیریت راهبردهای تبلیغ دینی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در راستای پیشبرد هرچه بهتر برنامه های فرهنگی و دینی خود در سالجاری چهل تفاهم نامه همکاری با دستگاههای مختلف فرهنگی و دینی استان داشته اس
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انعقاد چهل تفاهم نامه همکاری با دستگاه‌های مختلف استان

حجت الاسلام علی دشتکی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در آغاز کارگاه مدیریت راهبردهای تبلیغ دینی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در راستای پیشبرد هرچه بهتر برنامه های فرهنگی و دینی خود در سالجاری چهل تفاهم نامه همکاری با دستگاههای مختلف فرهنگی و دینی استان داشته است.

به گزارش روابط عمومی، «حجت الاسلام علی دشتکی»  با اعلام این خبر افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با برگزاری برنامه های تأثیرگذار فرهنگی و دینی توانسته است تغییرات بسیار خوبی را در رفتار عمومی جامعه بوجود آورد.

وی با بیان اینکه موضوع تغییر رفتار باید در خروجی برنامه ها مد نظر باشد تصریح کرد: در همین راستا اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تعامل با مراکز غیردولتی توانسته است بسیاری از برنامه های خود را اجرا نماید.

حجت الاسلام دشتکی یاد آور شد: مراکز و تشکلهای فرهنگی و دینی استان تعامل بسیار خوبی با اداره کل تبلیغات اسلامی استان دارند و این اداره کل استفاده از ابزارهای نوین را در دستور کار خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در استان زنجان سرانه فرهنگی هر فرد در سال 89 بیش از پنج هزار تومان بوده است و این امر در مقایسه با سایر استان ها بسیار بالاست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه به اجرای موفق برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان اشاره کرد و افزود: اگر تربیت، تربیت درستی باشد انسان می تواند برای جمعه مفید واقع شود تا جائی که هیچ ملائکه ای نمی تواند به جایگاه انسان دست یابد و اگر در جامعه ای فرد درست تربیت نشود هیچ شیطانی به اندازه این فرد خطرناک نیست.

حجت الاسلام دشتکی یادآور شد: سرمایه گذاری در امر تربیت بسیار مهم و ضروری است و اگر عنایت خداوند شامل حال انسان شود انسان به سعادت دنیوی و اخروی دست می یابد.

وی در ادامه به موفقیتهای اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در تولید نرم افزارهای مختلف دینی، برگزاری نمایشگاه فرهنگ عاشورایی، تبیان زنجان، شبکه های اجتماعی، باشگاه نگاه جوان پرداخت و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با تولید سریالهای مختلف فرهنگی و پخش آن از شبکه های مختلف به خصوص از شبکه اشراق زنجان توانسته اقدامات بسیار مؤثری در ترویج فرهنگ اسلامی بردارد.

تنظیم: هومن بهلولی