تبیان، دستیار زندگی
اریكسون: از همگروه نشدن با تیم‌های استرالیا و هلند خوشحال هستم سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس پس از پایان مراسم گروه بندی دیدارهای جام جهتنی 2006، گفت: در گروه راحتی قرار نگرفتیم، اما همگروه نشدن با تیم‌های ملی هلند و استرالیا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صحبتهای سر مربیان بعد از مراسم قرعه کشی جام جهانی

اریكسون: از همگروه نشدن با تیم‌های استرالیا و هلند خوشحال هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس پس از پایان مراسم گروه بندی دیدارهای جام جهتنی 2006، گفت: در گروه راحتی قرار نگرفتیم، اما همگروه نشدن با تیم‌های ملی هلند و استرالیا برایمان رضایت‌بخش است.

به نقل از سایت وردساكر نیوز، تیم ملی انگلیس در گروه B با تیم‌های ملی پاراگوئه، سوئد و ترینیداد وتوباگو همگروه شد.

اسون گوران اریكسون در پایان مراسم قرعه‌كشی گفت: گروهی كه در آن جای گرفته‌ایم چندان راحت نیست، اما با نگاهی اجمالی متوجه می شویم كه امكان دشوارتر شدن این گروه برایمان وجود داشت.

وی افزود: همان‌طور كه قبلا گفته بودم، علاقه‌ای به همگروه شدن با تیم‌های استرالیا و هلند نداشتیم. به همین علت از شرایط فعلی رضایت داریم.

سرمربی سوئدی تیم ملی انگلیس به دیدارهای حساس تیمش در مرحله گروهی اشاره كرد و افزود: می‌بایستی با تیم ملی سوئد بازی كنیم. زمان طولانی است كه نتوانسته‌ایم این تیم را شكست بدهیم. به هرحال به قید قرعه بار دیگر با سوئد همگروه شده‌ایم و می‌بایستی براین تیم غلبه كنیم؛ البته روی كاغذ ما نفرات بهتری داریم، اما در مسابقات جام جهانی نمی‌توان نتایج را به راحتی پیش‌بینی كرد.

اركیسون راجع به گروه آلمان تصریح كرد: آلمان با خوش شانسی در گروه بسیار راحتی جای گرفته‌ است و می‌تواند به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود كند. لهستان شانس بعدی گروه A است.

نظر بكن‎ باوئر از هم گروهی‎ با هلند

فرانتـس‎ بكــن بــاوئر" عـضــو تیـم‎‎ فوتبال‎ آلمان‎ در جـام جهـانــی‎ 1974 معـتقد است‎ اگر آلمان‎ با رقیب‎ دیرینه‎ خود هـلنـد همگروه‎‎ شود, دنیا به آخر نخـواهـد رسید.

تیم‎ آلمان‎‎‎ به‎ عنوان میزبـان یكـی‎ از هشـت‎‎ تیم‎ سرگروه‎ است و احتمال‎ همگـروهــی‎ آن‎ بـا هلند زیاد است‎.

هلند با وجود قـرار داشتـن‎‎ در مكـان سـوم‎‎ جدول‎ رده‎ بندی‎‎ تیـم هـای جـهـان‎, در سیـد اول‎ قرار نگرفت‎.

به‎‎‎ گفته بكـن‎ بـاوئر كــه ریــاســت‎ كمـیتـه‎ برگزاری‎ جام‎ جهانـی‎ 2006 در خـاك‎ آلمـان‎‎ را برعهـده‎ دارد, اگـر آلمـان بـا هلند هـمگـروه‎ شود زیاد هم‎ بد نیست‎.

ظاهرا تصور بـرگـزاری‎ جـام‎ جهـانــی‎ بـدون‎‎ هلندی‎ ها غیرممكن است‎.

آنها مانند همیشـه‎ تیـم‎ قـدرتـمنـدی‎ دارند امـا امكان‎ همگروهـی‎ بـا تیـم‎ هـای‎ دیگر نیـز هست‎.

بكن‎ باوئر در فینال‎ جام‎ جهانـی‎ 1974 مقابل‎ هلند بازی‎ كرد كه‎ تیم‎ آلمـان‎‎ در آن مسابقه‎ دو بر یك‎ پیروز و قهرمان‎‎ جهان شد.

هیدینگ: استرالیا از رویارویی با برزیل هراسی ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا بعد از همگروه شدن تیمش با برزیل گفت: از همگروهی با تیم ملی برزیل هیچ احساس نگرانی نمی‌كنیم.

به نقل از سایت ورلد ساكر نیوز، تیم ملی استرالیا در پایان مراسم قرعه‌كشی با تیم‌های ملی برزیل، ژاپن و كرواسی همگروه شد. هیدینگ راجع به همگروهی تیمش با برزیل گفت: قدرت و اقتدار برزیل را نمی‌توان انكار كرد چرا كه این تیم ستاره‌های متعددی را در اختیار دارد و قهرمان دوره گذشته مسابقات جام جهانی است.

وی افزود: هیچ نگرانی از رویارویی با برزیل نداریم و تلاش می‌كنیم به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی مسابقات شویم.

هیدینگ ادعا كرد: به جرات می‌توانم ادعا كنم كه استرالیا توان شكست دادن برزیل را نیز دارد. البته این كار نمی‌تواند ماموریت چندان ساده‌ای باشد.

سرمربی هلندی افزود: همواره از بازی كردن مقابل تیم‌هایی چون برزیل لذت می‌بردم. رویارویی با چنین تیم‌هایی برایم دوست داشتنی است.

هیدینیگ در خصوص نحوه رویارویی تیمش برابر برزیل گفت: صادقانه می‌گویم كه تیم‌های كرواسی و ژاپن شانس اندكی برای برتری در مقابل برزیل دارند، اما خوشبختانه در آخرین بازی خود با آنها روبرو می‌شویم و فرصت كافی برای تجزیه و تحلیل بازی برزیلی‌ها را داریم.