تبیان، دستیار زندگی
دلیل اصلی برداشتن حجاب را اعتراض به خشونت خانگی و اجتماعی به زنان را بیان می کند. بعد از درخواست مجری است که در مقابل دوربین اقدام به برداشتن روسری و حجاب خود می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبرنگاری کشف حجاب کرد!

فریبا داودی مهاجر خبرنگار اصلاح طلب فراری و مادر زن علی افشاری

بخش سیاسی- 17 دی 1314 روز کشف حجاب در ایران، توطعه ای که استعمارگر پیر آنرا از آندولوس آغاز کرد تا برای از کنار زدن ملت ها مجبور به لشکرکشی و دادن هزینه های هنگفت جنگ نباشد، هویت دینی و آرمان های اسلامی برای مسلمانان در کشورهایی که از نظر استراتژیک و منابع زیرزمینی در منطقه دارای ذخایر بسیار با ارزشی هستند، اصل مقاومت را معنا می کند و در تمام سالهایی که کشورهای غربی قصد دست درازی به این منابع را داشتند تنها غیرت و دین ملت ها بوده است که آنها را به عقب رانده است و نگذاشته تا به اهداف خود دست یابند.

میشل هولباگ نویسنده فرانسوی در این زمینه می گوید: «جنگ بر ضد اسلام گرایی با كشتن مسلمانان فایده ای ندارد.فقط با فاسدكردن آنها می‌توان به این پیروزی دست یافت.پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان دامن های كوتاه فرو بریزیم». با این سیاست است که دیگر به جای استفاده از قدرت ارتش و اسلحه برای کنترل انسانها از ابزار جدیدی به نام رسانه استفاده می کنند و به کنترل ذهن می پردازند و بدون خونریزی اقدام به گرفتن یار از جبهه مقابل می کنند.

هر چادری که از زنی گرفته می شود مقدمات نفوذ استعمار را هموار می کند، این جمله را فرانتس فانون نویسنده و مبارز جبهه آزادی بخش الجرایر می گوید، بعد از الجزایر و ترکیه حال نوبت ایران بود که در آن زمان به دستان رضاخان این اقدام انجام شد.

زنانی که خود را در خانه های خود حبس می کردند تا در زمان اجباری بودن کشف حجاب، مجبور به این کار نشوند و حتی در صورت تمرد مورد هتک حرمت نیز قرار می گرفتند.

در ادامه اسلام ستیزی در غرب در عصر حاضر که دیگر عواملی را در دولت و جمهوری اسلامی نمی توانند پیدا کنند تا نقشه شوم خود را پیاده کنند رو به تأسیس شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با هدف رواج بی بندو باری و از بین بردن حجاب در میان جوامع مسلمان علل خصوص ایران و همسایگان فارسی زبان آورده اند.

فریبا داودی

سریال شبکه ماهواره ای با هنرپیشگان ایرانی!!؟

در آخرین اقدام، غرب دست به بازی در مقابل دوربین یکی از بزرگترین شبکه های ماهواره ای فارسی زبان(voa) زده است که در یک حرکت نمایشی و تمرین شده، خانم فریبا داودی مهاجر با سوالات مجری برنامه در مورد حجابشان که؛ «شما در پشت دوربین و خیابان بدون حجاب هستید، چرا جلوی دوربین روسری بر سر دارید؟» شروع به بازی می کنند و خانم داودی نیز با جوابهایی که اشاره به وقایع بعد از انتخابات و بهانه قرار دادن شکسته شدن قول حجابی که به کسی داده است دیگر حجاب را رعایت نمی کند و بعد البته دلیل اصلی برداشتن حجاب را اعتراض به خشونت خانگی و اجتماعی به زنان بیان می کند. در این هنگام است که با درخواست مجری در مقابل دوربین اقدام به برداشتن روسری و حجاب خود می کند.

این زن کیست؟

فریبا داودی مهاجر خبرنگار اصلاح طلب فراری و مادر زن علی افشاری عضو شورای عالی مرکزی دفتر تحکیم وحدت که به آمریکا پناهنده شده، از سازمان دهندگان فعالیت های افراطی فمینیستی زنان در جدیدترین خوش خدمتی اقدام به برپایی کارگاه های آموزشی-بخوانید براندازی نرم- برای اقشار مختلف در ایران نموده است.

وی که اخیرا در آمریکا به صورت زنده کشف حجاب نموده، در کارنامه خود همکاری با مرکز تحقیقاتی و آموزشی جامع مدنی ایران، صندوق اعانه ملی برای دموکراسی(NED)، عضویت در خانه آزادی وابسته به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا)، همکاری با رسانه های فارسی زبان خارج از کشور و وابسته به بنیاد ایفوس، رسانه های وابسته به سازمان اطلاعات هلند و ... را دارد، چندی پیش متواری شده است.

پناهندگی محمد مصطفایی وکیل خودخوانده سکینه محمدی آشتیانی(محکوم به مرگ به جرم قتل و زنا) و ادعاهای کذب هوتن کیا وکیل دیگر سکینه آشتیانی که چندی است خوراک رسانه های بیگانه را فراهم نموده، ناشی از ارتباط با وی می باشد که بر اساس شنیده ها در چند ماه اخیر ارتباط گیری های گسترده فریبا داودی مهاجر با همجنسان خود از میان وکلای جوان دادگستری نیز رو به افزایش است.

منبع:تابناک

فرآوری:سعیدآقازاده