تبیان، دستیار زندگی
الیا رقابتهای هفته چهاردهم سری A ایتالیا دیشب نیز با انجام چند دیدار پیگیری شد که تیم صدرنشین یعنی یوونتوس در یک بازی سخت با نتیجه 2-1 از سد تیم فیورنتینا گذشت . در این دیدار ابتدا تیم یوونتوس توانست با گل دقیقه 8 دیوید ترزه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج لیگهای ایتالیا ، اسپانیا ،انگلیس و آلمان

ایتالیا

رقابتهای هفته چهاردهم سری A ایتالیا دیشب نیز با انجام چند دیدار پیگیری شد که تیم صدرنشین یعنی یوونتوس در یک بازی سخت با نتیجه 2-1 از سد تیم فیورنتینا گذشت . در این دیدار ابتدا تیم یوونتوس توانست با گل دقیقه 8 دیوید ترزه گه از حریف خود پیشی بگیرد تیم فیورنتینا نیز توسط پازینی در دقیقه 40 بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند در شروع نیمه دوم بازی متعادل و پایاپایی بود ولی تیم یوونتوس در دقیه 88 با گل کامورانتزی کار را تمام کرد تا فاصله خود را با تیم میلان مجدداً به عدد 5 برساند ضمناً گفتنی است در این دیدار پاتریک ویرا، ابراهیموویچ و کامورانتزی از داور کارت زرد گرفتند. در دیگر دیدارها رجینا با نتیجه 2 بر 1 پارما را مغلوب کرد سمپدوریا با 2 گل امپولی را از پیش رو برداشت و تیم رحمان رضایی یعنی مسینا با ترویزو در طول 90 دقیقه تلاش به تساوی صفر بر صفر رسیدند. تیم لیورنا نیز با 2 گل اودینزه را مغلوب کرد.

تیم لاتزیو نیز در یک بازی پر گل با نتیجه 3 بر 2 سیه نا را از پیش رو برداشت در این دیدار ابتدا لاتزیو با گل دقیقه 42 کانیو از حریف خود پیش گرفت تا نیمه اول را با برد به رختکن برود در شروع نیمه دوم نیز تیم سیه نا با گل دقیقه 53 بودانی بازی را به تساوی کشاند در ادامه کار تیم لاتزیو با دو گل کاروتاری در دقایق 62 و 80 اختلاف را به دو گل می رساند و در دقیقه 90 نیز تیم سیه نا با گل پروتزی اختلاف را به حداقل می رساند اما سرانجام 3 امتیاز این دیدار به تیم لاتزیو تعلق می گیرد همچنین تیم پالرمو با کالیاری در طول 90 دقیقه تلاش به تساوی 2-2 دست یافتند و در آخرین دیدار تیم رم بالچه به تساوی 2 بر 2 دست یافتند در این دیدار ابتدا تیم رم با گل کاسانو که در دقیقه 21 به ثمر رسید از حریف پیشی گرفت در ادامه کار نیز در دقیقه 45 گل دوم رم توسط بوو به ثمر رساند تا تیم رم با خیالی آسوده تر به ادامه کار بپردازد. اما این پایان کار نبود و در یک غافلگیری تیم لچه 2 گل در دقایق 51 و 57 توسط کوزولینو و ویسینک از روی نقظه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا هر دو تیم به یک امتیاز قانع شوند و امید به هفته های آینده داشته باشند.

انگلیس

رقابتهای هفته پانزدهم باشگاههای انگلیس نیز با انجام یک دیدار پیگیری شد که در این دیدار تیم منچسترسیتی در یک باز پرگل 5 بر 2 تیم چارلتون را از پیش رو برداشت در ادامه این رقابتها امشب تیم بیرمنگام در زمین خود میزبان وستهام خواهد بود.

اسپانیا

رقابتهای هفته چهاردهم لالیگا نیز دیشب با انجام چند دیدار به پایان رسید که کادیز با نتیجه 2 بر 1 زاراگوزا را از پیش رو برداشت مایورکا با 3 گل تیم آلاوز را با شکت مواجه کرد والنسیا در یک بازی برتر با نتیجه 3 بر 1 اسپانیول را مغلوب کرد در این دیدار والنسیاا در 45 دقیقه اول با 2 گل آنگولا و ویلا در دقایق 15 و 43 از حریف پیشی گرفت تا نیمه دوم را با خیالی آسوده تر آغاز کند حملات والنتینا همچنین ادامه داشت تا در دقیقه 60 گل سوم والنتینا توسط آیمار به ثمر برسد 3 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 63 یکی از گلها توسط کورو جواب داده شد ولی سرانجام والنتینا 3 امتیاز این دیدار را مال خود کرد.

در دیگر دیدار رئال سوسیه داد با راسینگ سانتاندر به تساوی 2 بر 2 دست یافتند. سویا با 2 گل از دیپورتیولاکرونیا شکست خورد

و تیم صدرنشین یعنی بارسلونا در ادامه پیروزیهای خود با 2 گل ویارئال را از پیش رو برداشت . در دقیقه 23 این دیدار گل بارسلونا روی اشتباه دروازه بان ویارئال شکل گرفت و مدافع ویارئال یعنی پنا گل به خودی را به ثمر رساند. تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد در شروع نیمه دوم بازی متعادل بود تا در دقیقه 63 گل دوم بارسلونا روی شوت زیبای دکو به ثمر برسد تا 3 امتیاز دیگر به حساب خود بریزد و همچنین صدرنشین لالیگا باقی بماند. در این دیدار مارکوئز از بارسلونا در دقیقه 88 از بازی اخراج شد. در آخرین بازی تیم اوساسونا با نتیجه 2 بر 1 مالاگا را از پیش رو برداشت تا همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده بارسلونا باشد در این بازی وبو و والدو گلهای اوساسونا را در دقایق 23 و 42 به ثمر رساندو گل تیم مالاگا را ناچورا در دقیقه 37 وارد دروازه اوساسونا کرد و در نیمه دوم هم گلی از خط دروازه ها عبور نکرد تا اوساسونا این 3 امتیاز را مال خود کند و امید به هفته های آینده داشته باشد.

آلمان

در چارچوب رقابتهای هفته پانزدهم بوندس لیگا نیز 2 دیدار برگزار شد که بایر لورکوزن با نتیجه 2 بر 1 از هرتابرلین شکست خود و ماینتس نیز در یک بازی پر گل 5 بر یک ولفسبورگ را از پیش روبرداشت تا تغییر آنچنانی در جدول رده بندی شاهد نباشیم.