تبیان، دستیار زندگی
خرمگاه: تقوى به خاطر گرفتن حق و حقوق ما بركنار شد مجتبى تقوى براى گرفتن حق و حقوق بازیكنان با مسؤولان باشگاه دچار مشكل شد كه به نظر من كار او نوعى از خودگذشتگى بود.» محمد خرمگاه مدافع عقاب مى گوید:«این اختلافات تنها به خاطر ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری کوتاه وخواندنی 14-9-84

خرمگاه: تقوى به خاطر گرفتن حق و حقوق ما بركنار شد

مجتبى تقوى براى گرفتن حق و حقوق بازیكنان با مسؤولان باشگاه دچار مشكل شد كه به نظر من كار او نوعى از خودگذشتگى بود.»

محمد خرمگاه مدافع عقاب مى گوید:«این اختلافات تنها به خاطر منافع بازیكنان عقاب بود. تقوى از خودگذشتگى كرد و براى تحقق خواسته هاى بازیكنان با مسؤولان درگیر شد و همین باعث شد كه عذر او را از تیم بخواهند.»

او با انتقاد از مسؤولان عقاب در بركنارى تقوى مى گوید:«البته مسؤولان باشگاه صلاح تیم خود را بهتر از من مى دانند و من به عنوان یك بازیكن نباید در كار آنها دخالت كنم. اما آنها باید بدانند كه اگر تقوى كارى كرده، به خاطر منافع تیم بوده و نباید از او خرده گرفت.»

سپاهانى ها در كیش به مصاف استقلال مى روند

سپاهانى ها براى برپایى اردوى تداركاتى سه شنبه راهى كیش مى شوند.

دور جدید تمرینات آماده سازى سپاهان از جمعه گذشته آغاز شده است.

طلایى پوشان اصفهانى در این اردو در زمین استقلال كیش تمرین مى كنند و شنبه آینده نیز در یك دیدار تداركاتى به مصاف این تیم مى روند.

ادسون تاوارس سرمربى برزیلى این تیم از چهارشنبه تمرینات این تیم را زیر نظر مى گیرد.»

هاشمیان و مهدوى كیا همسایه شدند

سایت ورزش ایران- وحید هاشمیان در جدول مؤثرترین بازیكنان بوندسلیگا تا پایان هفته پانزدهم صعود قابل توجهى داشت.

در این رده بندى میروسلاو كلوزه مهاجم وردربرمن با ?? امتیاز كه حاصل ?? گل زده و ? پاس گل است، در رده اول قرار دارد.

اما مهدى مهدوى كیا به همراه وحید هاشیمان هر دو با ?? امتیاز در رده سى و نهم ایستاده اند. البته مهدوى كیا ? گل زده و دو پاس گل در كارنامه دارد، هاشمیان دو گل زده و سه پاس گل.

على كریمى با سه امتیاز كه حاصل یك گل زده و دو پاس گل است، رتبه ?? را به خود اختصاص داده است و فریدون زندى با یك گل زده و یك امتیاز، در رده ??? قرار گرفته است.

در صورت پیروزى ایران مقابل قطر دادكان به دوحه مى رود

محمد دادكان رییس فدراسیون فوتبال در صورت پیروزى ایران مقابل قطر به دوحه مى رود تا بازیهاى ایران در نیمه نهایى و فینال غرب آسیا را از نزدیك ببیند.

امیدها پاداش گرفتند

بازیكنان امید پس از شكست كویت پاداش گرفتند. آنها پس از بازى و در هتل محل اقامت شان مبلغى براى شارژ روحى از مسؤولان تیم امید دریافت كردند. مبلغ این پاداش مشخص نشد.