تبیان، دستیار زندگی
بروفسكی بهترین بازیكن ماه بوندس لیگا معرفی شد تیم بروفسكی، بازیكن جوان تیم فوتبال وردربرمن از سوی اتحادیه فوتبال آلمان و در آخرین رای گیری مجله كیكر به عنوان بهترین بازیكن ماه بوندس لیگا معرفی شد. و به نقل از سایت اسكای اسپر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری کوتاه وخواندنی 13-9-84

بروفسكی بهترین بازیكن ماه بوندس لیگا معرفی شد

تیم بروفسكی، بازیكن جوان تیم فوتبال وردربرمن از سوی اتحادیه فوتبال آلمان و در آخرین رای گیری مجله كیكر به عنوان بهترین بازیكن ماه بوندس لیگا معرفی شد.

و به نقل از سایت اسكای اسپرتس، در ماه گذشته بروفسكی با درخشش در تیم وردربرمن به خوبی پتانسیل بالای خود را به نمایش گذاشت و از سوی لیگ فوتبال آلمان به عنوان بهترین بازیكن ماه نوامبر انتخاب شد.

در همین رای گیر، كلودیو پیزارو، مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ به عنوان بازیكن دوم ماه نوامبر معرفی شد و لینكلن، بازیكن شالكه رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، مقامات باشگاه بایرن مونیخ در تلاش هستند در صورت جدایی میشائیل بالاك از این تیم، بروفسكی بازیكن 25 ساله وردربرمن را به مونیخ انتقال دهند.

پیروزی‎ تیم‎ فوتبال‎ عربستان‎‎ بر فلسطین

دوحه‎‎ ـ تیم‎ ملی‎ فوتبال‎ عربستـان‎ در گـروه دوم‎ بازیهای‎ غرب‎ آسیا 2 بر صفر فلسطین‎ را برد .

تیم‎ فلسطین‎ در بازی‎ نخست‎ خـود 4 بـر صفـر مقابل‎ تیم‎ ملی‎ عراق‎ مغلوب‎ شده‎ بود.

بازی‎‎ تیم‎ های ملی‎ عربستـان‎ و عــراق‎ بـرای‎ مشخص‎ شدن‎ تیم‎ صعودكننده‎‎‎ به مرحـلـه بعد مهم‎‎ است‎ و تساوی‎ موجب‎ صعود تیم مـلـی‎ فوتبال‎ عراق‎ خواهد شد.

سایت AFC هك شد!

سایت رسمی كنفدراسیون فوتبال آسیا هك شد.

سایت AFC در ساعات نخستین روز جمعه، مورد هجوم هكرهای اینترنتی قرار گرفت و برای مدتی ورود به این سایت غیر ممكن شد؛ اما، پس از اقدامات فوری مسوولان فنی كنفدراسیون فوتبال آسیا، این مشكل حل شد.

مسوولان فنی AFC به دنبال مشخص شدن منبع این اختلال اینترنتی هستند، تا از وقوع چنین اتفاقاتی در آینده جلوگیری شود.

رضا عنایتى پیشكسوت ترین بازیكن دوحه!

رضا عنایتى مهاجم تیم ملى فوتبال كشورمان مسن ترین بازیكن حاضر در مسابقات فوتبال غرب آسیا است.

بر اساس اعلام نشریات چاپ قطر تیم ملى فوتبال امید ایران با میانگین سنى بیست و دو سال و یازده روز، بالاترین میانگین سنى را در میان تیم هاى حاضر در بازیهاى غرب آسیا داراست.

رضا عنایتى نیز به عنوان پیشكسوت ترین بازیكن حاضر در مسابقات معرفى شد! این در حالى است كه میانگین سنى بازیكنان در این رقابت ها هفده سال و ده روز است.

روزنامه الوطن چاپ صبح امروز قطر با پرداختن به مسأله سنى ملى پوشان نوشته است كه بازیكنان تیم ملى ایران در شرایط سنى بالایى به این مسابقات اعزام شده اند كه نسبت به دیگر بازیكنان حاضر در رقابت ها از تجربه بیشترى برخوردارند. حضور بازیكنان بزرگسال ایران در مسابقات غرب آسیا یكى دیگر از موضوعاتى است كه روزنامه هاى قطرى به آن پرداخته اند.

گمالوویچ بى كار شد

سرادا گمالوویچ مربى تیم استقلال كیش كه به دستور شفیعى زاده از كیش به اهواز رفت تا منجى این تیم باشد هم اینك در بلاتكلیفى كامل به سر مى برد. دیروز از یك منبع موثق شنیدیم كه بوستانى سرمربى استقلال كیش حاضر به همكارى مجدد با گمالوویچ نیست و او با یك قرارداد 80 میلیون تومانى در استراحت و بیكارى مطلق به سر مى برد. گمالوویچ این روزها به طور مداوم در كنار برانكو ایوانكوویچ سرمربى تیم ملى دیده مى شود.

در تعطیلات نیم فصل

پرسپولیس هیچ بازیكنى نمى گیرد

در نیم فصل معمولاً تیم ها براى پر كردن جاهاى خالى بازیكن مى گیرند. پرسپولیس هم دو جاى خالى در لیست خود دارد. مسؤولان این تیم پیش از این قصد داشتند یك مهاجم به لیست خود اضافه كنند اما این قضیه منتفى است.

ناصر ابراهیمى مى گوید: «ما هیچ گزینه اى مدنظر نداریم. به احتمال فراوان هیچ بازیكنى در نیم فصل نمى گیریم. البته قرار بود یك مهاجم خارجى در نیم فصل بگیریم كه فعلاً منتفى است.»

مورینیو: نه بالاك را مى خواهم و نه هیچكس دیگر را

خبرگزارى فرانسه _ خوزه مورینیو مى گوید چلسى قصد خرید هیچ بازیكنى و منجمله میشائل بالاك آلمانى را در زمان نقل و انتقال هاى زمستانى ندارد.

با اینكه جام ملت هاى آفریقا در پیش است و چلسى به این سبب براى مدتى مایكل اسین غنایى و دیدیه دروگباى ساحل عاجى را در خدمت نخواهد داشت، اما مربى پرتغالى این تیم مى گوید: «من در حال حاضر نیازى به بازیگران تازه در استمفوردبریج نمى بینم و تمام تلاش و تمركز من برروى نفرات و تركیب فعلى است و با این حساب بدیهى است كه بالاك هم به جمع ما نیاید.»