تبیان، دستیار زندگی
یه خبر خوش برای دانش آموزان و مامان و باباهای عزیز، اولین جشنواره اندیشه های من و مامان و بابام توسط اداره آموزش های شهروندی و مشارکت های اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک و با همکاری کلبه آفرینش فکر برگزار شد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین جشنواره

اندیشه های من و مامان و بابام

اولین جشنواره اندیشه های من و مامان و بابام

یه خبر خوش برای دانش آموزان و مامان و باباهای عزیز، "اولین جشنواره اندیشه های من و مامان و بابام" توسط اداره آموزش های شهروندی و مشارکت های اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک و با همکاری کلبه آفرینش فکر برگزار شد.

اولین جشنواره اندیشه های من و مامان و بابام

کلبه کار گروهی

این جشنواره برای نوجوانان ده تا چهارده سال به همراه خانواده یا مربیانشان طراحی شده است. در این جشنواره دانش آموزان به همراه پدر و مادرشان یا مربیان و دوستان خود یک تیم فکری سه یا چهار نفره را تشکیل می دهند و با یک اعتبار اولیه وارد غرفه ها می شوند، اعضای تیم فکری برای شرکت در هر بخش، اعتبار ورودی می پردازند و بعد از همکاری و همفکری در صورت برنده شدن در آن مرحله علاوه بر اعتبار ورودی پرداخت شده امتیاز برد مرحله را نیز کسب می نمایند.

اولین جشنواره اندیشه های من و مامان و بابام

کلبه جورچین

بخش های مختلف جشنواره شامل کلبه فکر، کلبه مومیایی، کلبه کار گروهی، کلبه جوچین، کلبه هنر، کلبه ممارست، کلبه منطق، کلبه بازی دو نفره، کلبه تمرکز، کلبه لگو و کلبه تبیان می باشد. تیم های فکری می توانند علاوه بر شرکت در مسابقه غرفه تبیان و کسب امتیاز، محصولات علمی – آموزشی این مؤسسه را با تخفیف نمایشگاه تهیه نمایند.

اولین جشنواره اندیشه های من و مامان و بابام

غرفه تبیان

شروع مسابقه از زمانی است که افراد وارد محل برگزاری می شوند. این زمان می تواند هر ساعتی بین 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باشد.

اولین جشنواره اندیشه های من و مامان و بابام

کلبه منطق

برنده این جشنواره همه خانواده ها و گروه هایی هستند که در آن شرکت می کنند و از آن لذت می برند، علاوه بر آن به عزیزانی که امتیاز ویژه مسابقات را کسب نمایند جوایزی اهداء خواهد شد. امتیاز ویژه را تنها گروه های فکری می توانند کسب نمایند که بیشترین همکاری و همفکری را با یکدیگر داشته باشند.

اولین جشنواره اندیشه های من و مامان و بابام

کلبه مومیایی

فاز اول جشنواره اندیشه های من و مامان و بابام  روزهای پنج شنبه و جمعه 13 و 14 آبان ماه برگزار شد، علاقمندان می توانند پنج شنبه و جمعه همین هفته 20 و 21 آبان ماه نیز در این جشنواره شرکت نمایند.

مکان برگزاری جشنواره موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد است. برای اطلاع بیشتر با تلفن های: 09121876240  و 22803540 تماس حاصل نمایید.


مرکز یادگیری سایت تبیان - تهیه:الهام گارسچی

تنظیم: نوربخش