تبیان، دستیار زندگی
آیا بهتر نیست به جای ممنوع المصاحبه کردن علی دایی کمی به فکر بهبود فضای فرهنگی ورزشگاه ها باشیم تا اتفاقات ناخوشیندی رخ ندهد؟ ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لطفا دهانتان را ببندید

مایلی کهن و دایی

بخش ورزشی - انگار قرار نیست فوتبال کشورمان روزهای آرامی را تجربه کند و هر روز خبرهای عجیب تری از آن به گوش می رسد.

سرمربی پرسپولیس در حالی ممنوع المصاحبه شد که خیلی ها به دلیل فضای باز مطبوعات ورزشی حرف هایی بیان می کنند که در شان رسانه های ورزشی کشورمان نیز محسوب نمی شود اما آب از آب تکان نمی خورد اما علی دایی که به نوعی شناسنامه فوتبال کشورمان محسوب می شود در قابل صحبت هایی که انجام می دهد باید دم فرو ببرد و سکوت اختیار کند.

ماجرا از کجا آغاز شد؟

پرسپولیس داربی 69 را به رقیب سنتی واگذار می کند تا علی دایی تیم داوری را مقصر اصلی شکست تیمش قلمداد کند. دایی که در پایان بازی اشک هواداران تیمش را دید انتظار داشت تا کمک داور این دیدار یک عذر خواهی کوچک از هواداران تیم پرسپولیس انجام دهد.

علی دایی – بخواهیم یا نه – یک چهره استثنایی در تاریخ فوتبال ماست؛ مردی که بیشتر رکوردها را در تسخیر خودش دارد و متخصص انجام کارهای غیرممکن است. درست با همین روحیه هم هست که می تواند نگاه تمام دنیا را به خود جلب کند

به گزارش گروه ورزشی تبیان؛ در حالی که فشارهای شکست در داربی همچنان روی شانه های دایی سنگینی می کرد شهریار فوتبال کشورمان به خوبی توانست لشگر شکست خورده سرخ ها را از نظر روانی آماده کند تا با پیروزی های پیاپی یکبار دیگر خود را به یک قدمی ذوب آهن اصفهان برسانند. اما این پایان ماجرا نبود و اشتباهات دنباله دار داوران در لیگ دهم باز هم در دیدار نفت تکرار شد تا این بار علی دایی کل مجموعه فدراسیون فوتبال را زیر سوال ببرد تا فدراسیون فوتبال در اقدامی تعجب برانگیز علی دایی را ممنوع المصاحبه کند و از او بخواهد دیگر در مورد مسائل فوتبالی اظهار نظر نکند در غیر این صورت با محرومیت یک ساله مواجه خواهد شد.

مایلی کهن و کمالوند

تذکر فدراسیون به مایلی کهن و کمالوند

در پی ممنوع المصاحبه شدن علی دایی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراز کمالوند و محمد مایلی کهن نیز با تذکر جدی این کمیته روبه رو شدند. بنابر سایت فدراسیون فوتبال این آخرین اخطار به این دو مربی محسوب می شود و اگر هر گونه مصاحبه غیر فنی و اظهار نظرهای غیر پراکنده و غیر مرتبط با مسابقه و خارج از حوزه صلاحیت خود انجام دهند به محرومیت از همراهی تیم خود محکوم خواهند شد تا شاید اینگونه به نوعی مشکلات فوتبال کشورمان مرتفع شود و شانس تیم ملی کشورمان برای قهرمان شدن در جام ملتها افزایش یابد!!!

آیا بهتر نیست به جای ممنوع المصاحبه کردن علی دایی کمی به فکر بهبود فضای فرهنگی ورزشگاه ها باشیم تا اتفاقات ناخوشایندی رخ ندهد؟

لطفا دهانتان را ببندید

در حالی که در محیط های ورزشی شعارهایی شنیده می شود که اصلا زیبنده و شایسته فرهنگ و ورزش کشورمان نیست و هر روز فضای سنگین تری بر ورزش کشورمان سایه می اندازد اسطوره فوتبال کشورمان را به خاطر بیان کردن تنها تعدادی از مشکلات فدراسیون کشورمان با محرومیت مواجه می کنند تا دیگر صدایی به گوش نرسد. به راستی با خاموش شدن علی دایی ناسزاها و چاقو کشی ها به پایان خواهد رسید؟

علی دایی سرمربی پرسپولیس

آیا بهتر نیست به جای ممنوع المصاحبه کردن علی دایی کمی به فکر بهبود فضای فرهنگی ورزشگاه ها باشیم تا اتفاقات ناخوشایندی رخ ندهد؟ تمامی سئول نشینان نیز قطعا معتقد خواهند بود که با سکوت مربیان لیگ برتر مشکلی برطرف نخواهد شد و مشکلات همچنان پابرجا خواهد ماند.

علی دایی – بخواهیم یا نه – یک چهره استثنایی در تاریخ فوتبال ماست؛ مردی که بیشتر رکوردها را در تسخیر خودش دارد و متخصص انجام کارهای غیرممکن است. درست با همین روحیه هم هست که می تواند نگاه تمام دنیا را به خود جلب کند و در بدترین روزها- پس از شکست در داربی 69 - از سوی فیفا به عنوان 50 اسطوره زنده دنیا معرفی می شود.

از فدراسیون فوتبال انتظار نمی رود بر لبان علی دایی که حالا از شیوه کار آنها انتقاد کرده است مهر خاموشی بزنند. آنها می توانند حداقل به اندازه نیمی از توجه مسئولان ارشد FIFA  به این ابر مرد تاریخی فوتبال کشورمان، ارزش و احترام قائل شوند و از توانایی ها فراوان او برای پیشرفت فوتبال کشورمان سود جویند نه اینکه علیه او حکم صادر کنند.

به هر حال دایی ، مایلی کهن و .... از بزرگان فوتبال کشورمان هستند و همگان انتظار دارند مشکلات فوتبال کشورمان توسط آنها شناسایی شود تا هر چه زودتر در جهت رفع آنها اقدام شود.

گروه جامعه و ارتباطات

نویسنده - رضا سیگاری