تبیان، دستیار زندگی
ویژه نامه پیوند آب و آیینه درسالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به مناسبت اول ذیحجه در وب سایت تبیان مرکز زنجان منتشر گردیده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشارویژه نامه پیوند آب و آیینه در تبیان مرکز زنجان

ویژه نامه پیوند آب و آیینه

ویژه نامه پیوند آب و آیینه درسالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به مناسبت اول ذیحجه در وب سایت تبیان مرکز زنجان منتشر گردیده است .

به گزارش روابط عمومی، این ویژه نامه با عنوان پیوند آب و آیینه به بررسی ازدواج آن دو معصوم پرداخته و با الگو قرار دادن این ازدواج خجسته سعی بر آن دارد که الگویی مناسب را در پیش روی جوانان ایران اسلامی قرار دهد.

این ویژه نامه در پنج بخش اصلی آماده گردیده است که بخش اول به ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) می پردازد و در مورد چگونگی خواستگاری حضرت علی (ع) مراسم عروسی آن حضرت مباحثی را مطرح کرده و همچنین در مورد مهریه و جهیزیه حضرت فاطمه (س) و سادگی مراسم ازدواج برترین بانوی عالم صحبت شده است.

در بخش بعدی به بیان ازدواج در آئینه روایات و احادیث پرداخته شده و در ادامه در بخش سوم این ویژه نامه به بررسی الگوهای ازدواج برای جوانان معیار های انتخاب همسر و دلایل و اهمیت ازدواج و به الگوهای رفتاری حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که در زندگی روزمره می تواند سرمشق قرار بگیرد پرداخته شده است.

همچنین در انتها پیامک های تبریک سالگرد ازدواج آن دو حضرت قرار گرفته و در انتها ضرب المثل های جالب ازدواج و مراسم های عجیب ازدواج در دنیا را خواهید خواند.

لازم به ذکر است کاربران تبیان می توانند در وب سایت تبیان زنجان قبل از فرا رسیدن هر مناسبت، شاهد ویژه نامه های جذاب و جدیدی باشند که در زمینه های دینی و اجتماعی و ... کاربران را با جدیدترین مقالات و مطالب کاربردی روز مرتبط با آن ویژه نامه آشنا می کند.

تنظیم: هومن بهلولی