تبیان، دستیار زندگی
مسوول كشتی باشگاه پاس: قنبری به همه توهین كرد فدراسیون برخورد شدید كند تا در آینده فاجعه رخ ندهد درگیری و زد و خورد چهره‌های شناخته شده‌ی كشتی كشور در جریان دیدار دو تیم پاس تهران و راه‌آهن خراسان برای ورزش كشور به خصوص كشت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درگیری و جنجال شدید در دیدار كشتی پاس و راه ‌آهن

مسوول كشتی باشگاه پاس: قنبری به همه توهین كرد فدراسیون برخورد شدید كند تا در آینده فاجعه رخ ندهد

درگیری و زد و خورد چهره‌های شناخته شده‌ی كشتی كشور در جریان دیدار دو تیم پاس تهران و راه‌آهن خراسان برای ورزش كشور به خصوص كشتی كه ورزش پهلوانی است، بسیار تاسف‌بار بود.

اصغر قیطاسی مسوول كشتی باشگاه پاس در خصوص این حوادث اظهار كرد: چندین سال میزبان مسابقات بوده‌ایم، اما آیا تا كنون درگیری در این سالن پیش آمده است؟ اگر مسابقه‌ها را در این محل برگزار می‌كنیم حق طبیعی ما است و ریشه‌ی این درگیری به گذشته بازمی‌گردد. قنبری در مشهد به ابراهیمی باخت و ابراهیمی شادی كرد، قنبری هم می‌توانست بعد از برد اظهار شادی كند اما نه این كه توهین كند.

وی ادامه داد: قنبری پس از برد در حالی كه مشت‌های خود را گره كرده بود به سوی كادر فنی پاس آمد و حركت ناشایستی از خود نشان داد و توهین كرد. بنده بلافاصله به قنبری گفتم، كشتی را بردی چرا توهین می‌كنی؟

قیطاسی تصریح كرد: اشتباه ما چه بوده؟ مگر به كسی بی‌احترامی ‌كردیم اما قنبری به همه ناسزا گفت. ما میزبان بودیم و كاری از دستمان برنمی‌آمد.

قیطاسی در حالی كه بسیار متاثر بود، گفت: رییس فدراسیون كشتی تا به حال یك بار به این سالن نیامده، مگر تیم پاس عضو لیگ نیست؟

مسوول كشتی پاس در ادامه با بیان این كه، از حادثه پیش آمده ناخرسندیم، اظهار كرد: به خاطر این مسایل از تماشاگران، امیر توكلیان و همه عذرخواهی می‌كنم. یك سوال هم از رییس فدراسیون كشتی دارم، فدراسیون كدام حركت فرهنگی را در كشتی انجام داده است؟ سعید ابراهیمی بعد از پیروزی قنبری صورت او را بوسید، اما نمی‌دانم چرا قنبری بعد از برد یك دفعه از كوره در رفت و دست به چنین كارهایی زد.

قیطاسی در پایان تصریح كرد: بنده به عنوان مسوول كشتی باشگاه پاس، از فدراسیون كشتی و سازمان لیگ درخواست می‌كنم كه این مساله را مورد پیگیری قرار داده و پس از ریشه یابی برخورد شدید كند تا آینده فاجعه‌ای پیش نیاید.