تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال امید ایران نخستین دیدار خود در بازی‌های آسیایی را با پیروزی پشت سر گذاشت .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی پر امید امیدها

پیروزی امیدها در نخستین گام

تیم فوتبال امید کشورمان نخستین دیدار خود در شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی گوانگجو را با پیروزی پرگل مقابل ترکمنستان پشت سرگذاشت تا با روحیه بالا خود را برای برگزاری دیدار برابر بحرین آماده کند.

از گروه B رقابتهای مقدماتی بازیهای آسیایی گوانگجو عصر دوشنبه تیم های امید ایران و ترکمنستان در ورزشگاه دانشگاه "تاون" و به قضاوت علی شبان از کویت به میدان رفتند که در پایان تیم امید کشورمان با نتیجه 4 بر 1 به برتری دست یافت.

گلهای تیم ایران را در این دیدار سید جلال حسینی در دقایق 26 و 62 ، کریم انصاریفرد در دقیقه 85 و مهدی دغاغله در دقیقه 90+ 4 به ثمر رساندند. تک گل تیم ترکمنستان را "هان گلدیوف" در دقیقه 50 نیمه دوم به ثمر رساند. تیم ترکمنستان در دقیقه 88 با دریافت دومین کارت زرد "مین قازوف" 10 نفره شد.

در نیمه دوم این دیدار تیم ایران شروع ضعیفی داشت و در همان دقایق ابتدایی روی اشتباه مدافعین گل تساوی را دریافت کرد ولی به مرور و با تغییر شیوه بازی توپ و میدان در اختیار تیم ایران قرار گرفت که ماحصل آن به ثمر رسیدن سه گل در دقایق پایانی بازی بود. در وقت دوم مسعود ابراهیم زاده، ایمان موسوی و مهدی دغاغله در ترکیب تیم امید به میدان رفتند.

شاگردان غلامحسین پیروانی که در روز نخست مسابقات فوتبال بازیهای آسیایی بهترین نتیجه را کسب کردند، در دومین دیدار خود روز چهارشنبه به مصاف تیم فوتبال بحرین خواهد رفت.

تنظیم برای تبیان: حسین محمدی