تبیان، دستیار زندگی
هفته پانزدهم رقابتهای بوندس لیگا امروز با برگزاری 7 دیدار پیگیری می شود و طی آن لژیونرهای کشورمان به میدان خواهند رفت. تیم فوتبال هانوفر که وحید هاشمیان را به خدمت دارد، درخانه دورتموند به مصاف این تیم می رود. هانوفر این روز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایرانی های بوندس لیگا امروز به میدان می روند

هفته پانزدهم رقابتهای بوندس لیگا امروز با برگزاری 7 دیدار پیگیری می شود و طی آن لژیونرهای کشورمان به میدان خواهند رفت.

تیم فوتبال هانوفر که وحید هاشمیان را به خدمت دارد، درخانه دورتموند به مصاف این تیم می رود. هانوفر این روزها با مربی جدید خود پیتر نویرورر روزگار خوبی را سپری می کند. هاشمیان در دودیدارقبلی برای هانوفر گلزنی کرده و این بار درتلاش است تا به روند گلزنی خود در رقابتهای بوندس لیگا ادامه دهد.

تیم فوتبال هامبورگ میزبان کلن است و مهدوی کیا بار دیگر تلاش می کند تا با انجام بازی قابل قبول، رضایت توماس دال سرمربی تیم را فراهم آورد. کیا هفته قبل موفق شد با اختصاص نمره " 2 " به خود، بعنوان بهترین بازیکن ایرانی شاغل در بوندس لیگا لقب بگیرد. هامبورگ درحال حاضر با 31 امتیاز و با 6 امتیاز کمتر نسبت به تیم صدرجدولی بایرن مونیخ در تعقیب این تیم است.

کایزرسلاترن با مربی جدید خود میزبان اینتراخت فرانکفورت است. این تیم که فریدون زندی را در اختیاردارد، درحال حاضر با 9 امتیاز درقعر جدول رده بندی بونس لیگا قرار دارد وبه این پیروزی خانگی بشدت نیازمند است.

بایرن مونیخ صدرنشین رقابتها نیز درخانه اشتوتگارت به میدان می رود. علی کریمی یکی ازبازیکنان تاثیرگذار بایرن به حساب می آید و اگر ازلاک احتیاط بیش از اندازه خارج شده ونقش پررنگ تری درمیانه میدان از خود به نمایش بگذارد، چه بسا بتواند جای میشاییل بالاک را نیز درتیم پرکند.