تبیان، دستیار زندگی
بعدازظهر روز شنبه پنجم آذرماه آقای مهندس عبدالمجید ریاضی معاونت محترم فناوری وزارت ارتباطات و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور از محل موسسه تبیان بازدید کرد. ایشان در بازدید دو ساعت و نیم خود از تبیان مورد استقبال آقای د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور از موسسه تبیان


بعدازظهر روز شنبه پنجم آذرماه آقای مهندس عبدالمجید ریاضی معاونت محترم فناوری وزارت ارتباطات و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور از محل موسسه تبیان بازدید کرد.

ایشان در بازدید دو ساعت و نیم خود از تبیان مورد استقبال آقای دکتر علیرضا طالب پور (مدیرعامل مؤسسه) قرار گرفتند.

در ابتدا آقای مهندس ریاضی در دفتر مدیر عامل تبیان حضور پیدا کردند که در این جلسه صمیمی آقایان مهندس لاجوردی (عضو هیئت مدیره و مدیر دفتر پژوهش) ، مهندس فرخ ( عضو هیئت مدیره و معاون شبکه و اینترنت) ، دکتر نور علیزاده (معاون اداری و مالی) ، مهندس خانی (مدیر طرح و برنامه) و علیرضا بابایی (مدیر روابط عمومی) حضور داشتند. در ابتدای جلسه کلیپی از مصاحبه اختصاصی تبیان با دکتر احمدی نژاد رییس جمهور محترم پخش گردید و سپس آقای دکتر طالب پور توضیحاتی را در خصوص فعالیت ها ، عملکرد و اهداف موسسه تبیان بیان کردند. در ادامه آقای دکتر طالب پور به طرح شبکه ملی ، محتوای ملی و کاربر ملی تبیان اشاره کردند که با اجرای آن تمامی مراکز استانهای کشور می توانند به رایگان به سایت تبیان متصل شوند و از خدمات آن استفاده نمایند.

سپس دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور با تقدیر از فعالیتهایی که در موسسه تبیان انجام شده است از حضور تبیان در اجلاس تونس که با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شده بود تشکر کردند.

در ادامه آقای مهندس ریاضی و آقای مهندس مباشری به همراه مدیرعامل تبیان ، آقای مهندس مجرّدی (قائم مقام موسسه) و سرکار خانم غروی (معاون اطلاع رسانی و سردبیر سایت) از معاونتها و قسمتهای مختلف موسسه شامل معاونتهای اطلاع رسانی، اینترنت و شبکه و مالتی مدیا بازدید کرد.

معاون وزیر ارتباطات در بازدید از معاونت اطلاع رسانی از بخشهای اجتماعی ، ورزشی ، ادبی هنری ، عربی و معارف دیدن کردند. در حین بازدید از بخش ورزشی به دنبال خبر حضور بانوان صعود کننده به قله اورست با مقام معظم رهبری در سایت تبیان شدند که آقای بابایی به راهنمایی ایشان پرداختند. در بخش های دیگر نیز سئوالاتی را پرسیدند که نشانگر آشنایی ایشان با سایت تبیان بود. در بخش فنی سایت آمار نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری که در سایت تبیان انجام شده بود به اطلاع ایشان رسید.

همچنین آقای مهندس ریاضی از بخشهای گرافیک و تجارت الکترونیکی نیز بازدید کردند.

در بازدید از مدرسه اینترنتی تبیان آقای مهندس ریاضی با بیان اینکه یکی از موفق ترین بخشهای سایت تبیان مدرسه اینترنتی آن است خواستار گسترش بیشتر این بخش در سایت شدند.

ایشان در بازدید از بخش اینترنت و شبکه نیز با توضیحات آقای مهندس فرخ در جریان طرحهای IDC ، اینترانت ملی تبیان و هزار مسجد تبیان قرار گرفتند.

در ادامه آقای مهندس ریاضی از بخش مالتی مدیا بازدید کردند و از نزدیک با پروژه های جدید و در دست ساخت این معاونت آشنا شدند.

آقای مهندس ریاضی در پایان بازدید به محیط معنوی و خوب موسسه و سایت تبیان اشاره کردند و به کاربران سایت که چنین محیطی انتخاب کرده اند تبریک گفتند.

در جریان این بازدید حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر خاموشی (ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی) نیز در موسسه حضور پیدا کردند که پس از اتمام بازدید با حضور دوباره در دفتر مدیر عامل ، آقای دکتر خاموشی به اهمیت استفاده از فناوری اطلاعات در جهت جذب جوانان به سمت دین گرایی اشاره کردند و آقای دکتر طالب پور نیز خواستار توجه بیشتر مسئولین به موسسه تبیان شدند.

در پایان نیز از سوی مدیرعامل تبیان هدایائی به رسم یادبود به آقای مهندس ریاضی و همراه ایشان اهدا گردید.

روابط عمومی موسسه تبیان