تبیان، دستیار زندگی
یك گام از كورس صدرنشینی عقب افتادیم بازیكنان اخراجی جایی در پاس نخواهند داشت سرمربی تیم فوتبال پاس تهران پس از شكست برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: با این شكست، یك گام از كورس صدرنشینی عقب افتادیم. مصطفی دنیزلی در رابط...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صحبتهای دنیزلی بعد از بازی با پرسپولیس

یك گام از كورس صدرنشینی عقب افتادیم
بازیكنان اخراجی جایی در پاس نخواهند داشت

سرمربی تیم فوتبال پاس تهران پس از شكست برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: با این شكست، یك گام از كورس صدرنشینی عقب افتادیم.

مصطفی دنیزلی در رابطه با این شكست توضیح داد: دو تیم فرصت‌های زیادی به وجود نیاوردند و بیشتر جریان بازی در میانه‌ی میدان بود. تیمی كه می‌خواهد قهرمان لیگ شود، باید فاصله‌ی امتیازات را با رقیبان افزایش دهد. اكنون ما با این شكست به این هدف نرسیدیم و یك گام عقب ماندیم. در هر صورت امیدواریم این نتیجه برای همه‌ی بازیكنان درس عبرت باشد.

وی از اظهارنظر در مورد داوری خودداری كرد و افزود: در مورد گل پرسپولیس صحبتی ندارم؛ اما، پنج دقیقه بعد مانند همین فرصت برای پاس به دست آمد كه داور آن را خطا گرفت.

دنیزلی در ادامه درباره‌ی ورودش به میدان بازی نیز گفت: تنها برای كمك به بازیكنان و داور و جلوگیری از تشنج به میدان رفتم.

وی در مورد بازیكنان اخراجی این تیم نیز گفت: آنها دیگر در پاس جایی ندارند و ما تنها می‌توانیم به آنها كمك كنیم به تیم دیگری بروند.

دنیزلی در پایان اظهار كرد: ما اكنون با تیم صدر جدول تنها 3 امتیاز فاصله داریم و می‌توانیم در ادامه‌ی رقابت‌ها با جبران این شرایط، وضعیت مطلوبی برای قهرمانی به دست آوریم.