تبیان، دستیار زندگی
پروین: به وعده‌ی خود عمل كردیم استیلی: بازیكنان خواسته‌های ما را برآورده كردند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر پاس تاكید كرد: به وعده‌ی خود عمل كردیم. علی پروین كرد: پیش از این نیز اعلام كرده بودیم كه ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصاحبه با علی پروین بعد ازدیدار با پاس

پروین: به وعده‌ی خود عمل كردیم
استیلی: بازیكنان خواسته‌های ما را برآورده كردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر پاس تاكید كرد: به وعده‌ی خود عمل كردیم.

علی پروین كرد: پیش از این نیز اعلام كرده بودیم كه بازی به بازی بهتر می‌شویم و پاس را نیز شكست خواهیم داد. خوشبختانه به وعده‌مان عمل كردیم و تماشاگران را راضی به خانه فرستادیم.

پروین در مورد غیبت ابراهیمی نیز گفت: وی به دلیل محرومیت همراه ما نبود.

به گزارش ایسنا، استیلی مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز در جمع خبرنگاران گفت: بازیكنان كلیدی، خواسته‌های ما را برآورده كردند. این بازی برای ما بسیار حائز اهمیت بود. به همین دلیل با تمام قوا به میدان آمدیم و حملات زیادی را نیز انجام دادیم. خوشبختانه بازیكنان، تمامی خواسته‌های ما را به شكل شایسته اجرا كردند و پس از تغییر سیستم، بازیكنان جایگزین نیز توانستند وظایفی كه بر عهده‌شان بود را انجام دهند. باید از تمامی آنها قدردانی كرد. تیم پاس نیز برای قهرمانی نیم‌فصل می‌جنگید و به همین دلیل كار دشواری را داشت.

استیلی در مورد قضاوت داور و صحنه‌ی گل پرسپولیس گفت: داوری بسیار خوب بود. در مورد صحنه‌ی گل نیز قاضی میدان بهترین فرد برای نظر دادن است.

وی همچنین در مورد درگیری‌های پیش آمده در بازی گفت: در هر صورت پرسپولیس و پاس هر دو از تیم‌های بزرگ كشور هستند و این دیدار نیز برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود. این موضوع سبب برخی حساسیت‌ها شده بود. ما با حمایت تماشاگران بسیار خوبمان این دیدار را به سود خاتمه دادیم.