تبیان، دستیار زندگی
خانم كونیكو یامامورا از كشور ژاپن می‌گوید: پس از ازدواج با تلاش و همراهی همسرم با بصیرت دین اسلام را درك كردم و یكی از فرزندانم نیز در جنگ تحمیلی شهید شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بصيرتي كه خانم ژاپني را مسلمان و مادر شهيد كرد
.'fe chfjch j'e'eh1'

خانم كونيكو يامامورا از كشور ژاپن مي‌گويد: پس از ازدواج با تلاش و همراهي همسرم با بصيرت دين اسلام را درك كردم و يكي از فرزندانم نيز در جنگ تحميلي شهيد شد.

به گزارش سرویس استانهای مرکز خبر حوزه، خانم كونيكو يامامورا مشهور به بابایی از كشور ژاپن با حضور در مدرسه علميه نرجس (س) ضمن سخنراني در جمع طلاب مدرسه از نمايشگاه حيات طيبه (ويژه زندگي استاد طاهايي) بازديد نمود.

خانم یامامورا در جمع طلاب مدرسه علمیه نرجس(س)اظهار داشت:قبل از ازدواج بودايي بودم و هيچ اطلاعي از دين اسلام نداشتم، اما پس از ازدواج به واسطه تلاش و همراهی شوهرم توانستم با بصیرت دین اسلام را درک کنم.

وی با اشاره به فرمایشات امام رضا (ع) مبنی براینکه كامل شدن دين سه ويژگي دارد، فهم درست درباره دين، داشتن برنامه ريزي در زندگي و شكيبايي و صبر در برابر مصيبت ها، گفت: اگر دستورات دين اسلام به صورت صحیح در جامعه پياده شود، جامعه از گمراهی ها و انحرافات نجات پيدا خواهد كرد.

خانم بابايي كه يكي از فرزندانش در جنگ تحمیلی به فيض شهادت نائل گرديده است، با بیان اینکه دين اسلام و مخصوصا شيعه هميشه در حال مبارزه با استكبار است، تاکیدکرد: طلاب باید با جدیت در تحصیل و کاربردی کردن علوم و معارف اهل بیت (ع) در جامعه ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل باشند