تبیان، دستیار زندگی
امور هیئت مدیره به وی مربوط نمی شود و اختیارات کامل زمین چمن و تیم بر عهده وی است افزود: در حال حاضر کادر فنی فعلی به کارش ادامه می دهد اما صددرصد احتمال تغییرات هم وجود دارد باید با کادر فنی که از شاگردان خوب من بوده اند صحبت کنم و بدانم بیماری تیم چیست
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروین: هرکاری بخواهم، می کنم

علی پروین

بخش ورزشی _رئیس سازمان فوتبال استیل آذین گفت: اختیارات من در زمین چمن است و تغییر کادر فنی و سرپرست بر عهده من خواهد بود و در مجموع هر کاری که دلم بخواهد انجام می دهم!

به گزارش خبرنگار مهر، علی پروین صبح روز شنبه و پس از شرکت در نخستین تمرین تیم فوتبال استیل آذین ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرار شده است اختیارات چمن و زمین فوتبال در اختیار من قرار بگیرد. کادر فنی و سرپرست را خودم عوض می کنم و در مجموع هر کاری که دلم بخواهد انجام خواهم داد.

وی با اشاره به اینکه امور هیئت مدیره به وی مربوط نمی شود و اختیارات کامل زمین چمن و تیم بر عهده وی است افزود: در حال حاضر کادر فنی فعلی به کارش ادامه می دهد اما صددرصد احتمال تغییرات هم وجود دارد باید با کادر فنی که از شاگردان خوب من بوده اند صحبت کنم و بدانم بیماری تیم چیست و بعد از آن در مورد تغییرات تصمیم گیری می کنم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: روی نیمکت نمی آیم اما احتمال دارد اینجا و در زمین چمن تیم را تمرین دهم. البته ممکن است با حضور من شرایط بدتر شود اما تلاشمان را می کنیم این اتفاق نیفتد.

استیل آذین ستاره همه تیم ها را جذب کرده و هماهنگ کردن همه آنها سخت است. مربی قبلی هم نتوانسته است اینها را با هم هماهنگ کند اما افشین پیروانی تلاش زیادی در این مدت انجام داده که با بدشانسی توپ ها به گل تبدیل نشده است.

پروین در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد که این سمت را در استیل آذین پذیرفته است، خاطرنشان کرد: حدود 10 جلسه با حسین هدایتی مالک باشگاه در این خصوص داشتیم و قرار شد به عنوان برادر بزرگتر نه به هیچ عنوان دیگری که شما فکر می کنید و مطرح شده به تیم برگردم. من دنبال پست و مقام نیستم اما آمده ام کاری را که می توانم انجام دهم.

علی پروین

خبرنگار دیگری پرسید یعنی در حال حاضر هیچ تغییری در کادر فنی ایجاد نمی شود، وی در این خصوص تصریح کرد: ممکن است یک اتفاقاتی بیفتد ولی فعلا نه. باید با کادر فنی و بازیکنان جلسه بگذارم و ببینم ایرادات کجاست و اینکه می توان آنها را برطرف کرد.

پروین با تاکید بر اینکه تیم بیمار است و باید دید مشکل آن کجاست، خاطرنشان کرد: استیل آذین ستاره همه تیم ها را جذب کرده و هماهنگ کردن همه آنها سخت است. مربی قبلی هم نتوانسته است اینها را با هم هماهنگ کند اما افشین پیروانی تلاش زیادی در این مدت انجام داده که با بدشانسی توپ ها به گل تبدیل نشده است.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید هم گفت: صددرصد دو مدافع وسط می گیریم و در پست های دیگر هم در صورت نیاز بازیکن جذب خواهیم کرد.

پروین در مورد مشکلات مالی استیل آذین تاکید کرد: باشگاه مشکل مالی ندارد تنها یک مقدار رفاقت بین بازیکنان کم است امیدوارم با آمدن من رفاقت بین بازیکنان بیشتر شود.

رئیس سازمان فوتبال استیل آذین در پایان گفت: هر کسی را برای جایی ساخته اند من نمی توانم به هیئت مدیره بروم کار من آن نیست من در زمین چمن اختیار کامل دارم و کار من همین است.

منبع:سایت الف

گروه جامعه وارتباطات /تنظیم برای تبیان:سمیه حدادی