تبیان، دستیار زندگی
ااین در حالی است كه در پی ورود اوباما به بمبئی، صدها تن از مردم هند در تظاهراتی علیه رئیس جمهور آمریكا، به خیابان‌ها آمدند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال گرم از اوباما در بمبئی !

بخش سیاسی- این در حالی است كه در پی ورود اوباما به بمبئی، صدها تن از مردم هند در تظاهراتی علیه رئیس جمهور آمریكا، به خیابان‌ها آمدند. تظاهركنندگان پرچم‌های آمریكا را به آتش كشیدند. مسئولان امنیتی هند برای ممانعت از وقوع حملات تروریستی علیه اوباما، تدابیر امنیتی شدیدی را در این كشور اتخاذ كرده‌اند.

پیام نوروزی اوباما

در میان تظاهرات صدها تن از مردم هند علیه سفر رئیس جمهور آمریكا به این كشور، باراك اوباما تاكید كرد كه واشنگتن و بمبئی در مبارزه علیه تروریسم متحد هستند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، باراك اوباما رئیس جمهور آمریكا، در سفر خود به هند، در مقابل هتل تاج محل واقع در بمبئی اظهار داشت:‌ آمریكا و هند در مبارزه علیه تروریسم متحد هستند.

وی در ادامه افزود: تصمیم من برای سفر به هند در این شرایط زمانی، بیانگر تصمیم ما در خصوص ضمانت آینده و امنیت و شكوفایی ملت‌مان است.

تاج محل در سال 2008 هدف حمله‌ی افراد مسلح قرار گرفت.

این در حالی است كه در پی ورود اوباما به بمبئی، صدها تن از مردم هند در تظاهراتی علیه رئیس جمهور آمریكا، به خیابان‌ها آمدند. تظاهركنندگان پرچم‌های آمریكا را به آتش كشیدند. مسئولان امنیتی هند برای ممانعت از وقوع حملات تروریستی علیه اوباما، تدابیر امنیتی شدیدی را در این كشور اتخاذ كرده‌اند.

سفر اوباما به هند در چارچوب سفرهای وی به كشورهای آسیایی از جمله اندونزی و كره جنوبی قرار می‌گیرد.

وی قرار است در نشست گروه 20 در سئول شركت كرده و در پایان به ژاپن سفر كند.

منبع: تابناک

تنظیم برای تبیان: عطااله باباپور