تبیان، دستیار زندگی
پاس و پرسپولیس، بهترین بازی لیگ را انجام می‌دهند هیات مدیره با قدرت كارش را شروع كرده است سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم برابر تیم پاس گفت: شك نداشته باشید كه یكی از بهترین دیدارهای لیگ انجام خواهد شد. علی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی پروین: پاس را می‌بریم :

پاس و پرسپولیس، بهترین بازی لیگ را انجام می‌دهند هیات مدیره با قدرت كارش را شروع كرده است


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم برابر تیم پاس گفت: شك نداشته باشید كه یكی از بهترین دیدارهای لیگ انجام خواهد شد.

علی پروین  اظهار كرد: پاس یكی از بهترین تیم‌های لیگ است. این تیم همیشه جز مدعیان اصلی لیگ بوده اما اگر بتوانیم روندی را كه در چهار، پنج هفته‌ی گذشته طی كرده‌ایم، ادامه دهیم، شكست این تیم حتمی است.

وی افزود: دیدارهای پرسپولیس و پاس همیشه زیبا بوده و این بار نیز اطمینان دارم كه تماشاگران می‌توانند دیدار خوبی را تماشا كنند، چرا كه هر دو تیم به پیروزی نیاز دارند اما ما پاس را می‌بریم. بازیكنان نیز همه آماده‌اند.

پروین با بیان این كه پرسپولیس در حال بازگشت به وضعیت معمول خود است افزود: از چهار، پنج هفته‌ی پیش تا به حال تیم ما بسیار بهتر از قبل كار كرده هر چند كه در برخی از بازی‌ها نتوانستیم امتیازات كامل را به دست آوریم اما در سه هفته‌ی گذشته دو پیروزی به دست آورده‌ایم و این روند را در دیدارهای بعد ادامه خواهیم داد تا پس از تعطیلات لیگ خودمان را به صدر جدول نزدیك كنیم.

وی در مورد تاثیر غیبت بازیكنانی نظیر اولادی، انتظاری و معدنچی در تركیب پرسپولیس در دیدار برابر پاس، گفت: این بازیكنان از بازیكنان اصلی ما بوده‌اند اما بازیكنان جانشین ما نیز انگیزه‌ی بالایی برای نشان دادن توانمندی‌های خود دارند و می‌توانیم با تكیه بر این بازیكنان مشكلات را به حداقل برسانیم.

پروین تعطیلات لیگ برتر را به ضرر تمام تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها ارزیابی كرد و گفت: پس از چند هفته، در حال شكل‌گیری كامل بودیم اما با وقفه‌ی سه هفته‌ای لیگ روبرو شدیم و از این وضعیت به هیچ عنوان رضایت نداریم. اما متاسفانه گوش هیچ كس به این مسایل بدهكار نیست. این وقفه نه تنها به پرسپولیس بلكه به سایر تیم‌ها نیز ضربه می‌زند.

وی درباره‌ی هیات مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس اظهار كرد: آنها كار خودشان را با قدرت شروع كرده‌اند وامیدوارم كه در آینده نیز به همین منوال ادامه دهند.

پروین در پایان درباره‌ی احتمال جذب بازیكن در تعطیلات نیم فصل، گفت: تمام فكر و ذكر ما دیدار برابر پاس است و هنوز برنامه‌ی مشخصی در این باره نداریم و پس از این بازی درباره‌ی جذب بازیكن تصمیم‌گیری می‌كنیم.