تبیان، دستیار زندگی
ما به قهرمانی لیگ برتر امیدواریم سرمربی تیم فوتبال پاس تهران، گفت: پرسپولیس تیم قدرتمندی است اما برد هدف اصلی تیم ما است. مصطفی دنیزلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد: با توجه به آنالیز چند بازی پرسپولیس و پس از بازبینی مجدد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصطفی دنیزلی: باید پرسپولیس را شكست دهیم

ما به قهرمانی لیگ برتر امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال پاس تهران، گفت: پرسپولیس تیم قدرتمندی است اما برد هدف اصلی تیم ما است.

مصطفی دنیزلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد: با توجه به آنالیز چند بازی پرسپولیس و پس از بازبینی مجدد فیلم این دیدارها، شناخت نسبتا كاملی را نسبت به این تیم پیدا كرده‌ایم و تمرینات خودمان را بر اساس نقاط ضعف و قوت حریف برنامه‌ریزی كرده‌ایم.

وی افزود: برای حضور در صدر جدول باید تمام حریفان خود را از جمله پرسپولیس شكست دهیم. ما همچنان به قهرمانی پاس در لیگ برتر امیدواریم.

دنیزلی در مورد تعطیلات سه هفته‌ای لیگ برتر، تصریح كرد: هیچ مربی را نمی‌توانید در دنیا پیدا كنید كه از تعطیلی مسابقات در حین آن خوشحال شود. بی‌شك تعطیلی لیگ برتر به ضرر همه‌ی تیم‌ها از جمله تیم ما است.

وی در مورد برنامه‌ریزی تمرینی پاس در تعطیلات نیم فصل اظهار كرد: با توجه به طولانی مدت بودن این تعطیلات، برنامه‌ی مدونی را تنظیم كرده‌ایم تا بتوانیم در شروع مجدد لیگ با همان قدرت قبلی به مصاف حریفان خود برویم.