تبیان، دستیار زندگی
مانور تعزیرات حكومتی در آستانه‌ی اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توقف گرانی با مانور تعزیرات حکومتی

بخش حقوقی -  مدیركل تعزیرات حكومتی استان تهران، با بیان اینكه مانور تعزیرات حكومتی به صورت همزمان در اكثر استان‌های كشور برگزار می‌شود، تصریح كرد: برگزاری این مانور در راستای احقاق حقوق مردم است و ان‌شاءالله واحدهای صنفی مرتكب تخلف نمی‌شوند ولی در صورت بروز تخلفات یا سودجویی‌های احتمالی، تعزیرات حكومتی شدیدترین برخوردها را خواهد كرد.

تعزیرات

به گزارش خبرنگار حقوقی ایسنا، نظرعلی حاجی‌پاشا مدیركل تعزیرات حكومتی استان تهران پیش از آغاز مانور سراسری تعزیرات حكومتی در راستای اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها در جمع خبرنگاران با اعلام آمادگی شعب تعزیرات حكومتی در جهت مقابله با تخلفات احتمالی در راستای اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها، اظهار كرد: به منظور آمادگی بیشتر روز شنبه – 15 آبان ماه – طی مانوری در استان تهران از واحدهای صنفی برخی مناطق تهران نظارت و بازرسی به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینكه بازرسی‌ها بیشتر از واحدهای صنفی است كه 22 قلم كالای مورد نیاز جامعه توسط آنها عرضه می‌شود، گفت: در رابطه با 22 قلم كالایی كه ضرورت عرضه آن توسط دولت اعلام شده، نظارت از واحدهای صنفی به عمل خواهد آمد و كنترل لازم صورت خواهد گرفت.

مدیر كل تعزیرات حكومتی استان تهران، یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با شماره 124 بازرگانی تماس بگیرند. البته سامانه دیگری نیز در استان تهران با شماره 09651 وجود دارد كه به طور شبانه‌روزی در اختیار مردم و شهروندان است.

در رابطه با 22 قلم كالایی كه ضرورت عرضه آن توسط دولت اعلام شده، نظارت از واحدهای صنفی به عمل خواهد آمد و كنترل لازم صورت خواهد گرفت.

حاجی‌پاشا یادآور شد: علاوه بر بازرسان سازمان بازرگانی، بازرسان اصناف و اتحادیه‌های مربوطه نیز همكاری‌های لازم را انجام می‌دهند و در صورت بروز تخلفات احتمالی برخورد صورت گیرد.

براساس این گزارش، هم اكنون گشت‌های سیار تعزیرات حكومتی استان تهران در چهارراه مولوی حضور یافته‌اند.

منبع : ایسنا

تنظیم: ندا پاک نهاد/گروه جامعه و ارتباطات