تبیان، دستیار زندگی
رئیس جمهور فرانسه غیرتی شده و گفته وای به روزی که یک مو از سر خانم... کم شود!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به ما بگویید سکینه+عکس

تصویر سکینه بر روی تی شرت های نمایندگان پارلمان کشور اروپایی

بخش سیاسی- جوسازی‌های رسانه‌ای و دیپلماتیک غربی‌ها در ماجرای اعدام «سکینه میم» همچنان ادامه دارد.

رئیس جمهور فرانسه غیرتی شده و گفته وای به روزی که یک مو از سر خانم... کم شود!

سکینه.م را که دیگر همه دنیا می شناسند و در ایران نیز این شخصیت به علت مورد توجه بیش از حد قرار گرفتن از سوی تمام مقامات اروپایی و آمریکایی و علاقه خاصی که به این زن نشان داده اند، دیگر از پیر و جوان او را می شناسند. جالب است که از زمانی که حمایت ها در زمینه اعدام نکردن شخصیت مذکور اتفاق افتاده است، پرونده های بسیار زیادی در سطوح بالای قدرت در کشورهای اروپایی فاش شده است که از پرونده این خانم در ایران بسیار مهم تر و ناقض تر در حقوق بشر و حتی شرف خانوادگی این مقامات می باشد اما هیچ کدام از این شخصیت ها به هیچ عنوان واکنشی از خود نشان نمی دهند و با سکوت و یا تنها در برخی موارد با چند جمله می خواهند قضیه را کم رنگ و بدون اهمیت جلوه دهند.

در این میان نیکولا سارکوزی گویی را از تمام رقبای خود ربوده است و شده است وکیل مدافع خانم سکینه.م که حتی حاضر است به خاطر ایشان از منافع کشورش در قبال واردات و صادرات به ایران بگذرد. باید از این شخصیت سیاسیه کشور فرانسه که ظاهرا عادت به دفاع و زیرپوشش گرفتن این نوع زن ها دارد، پرسید، چرا اول به شبهات زندگی خود با کارلا برونی پاسخ نمی دهد و از دست همسر خود به علت خیانت به وی عصبانی است.

برنار هانری لوی، روشنفكر مورد توجه یهودیان فرانسه است كه بنابر گزارش مطبوعات این كشور، به هنگام حمله اسرائیل به غزه روی تانك های صهیونیست ها نشسته بود تا شاهد فتح غزه باشد!

در تازه ترین خبر از نیکولا سارکوزی عصبانیت وی به علت شنیدن خبر احتمال اعدام سکینه.م می باشد و سر غیرت آمده و حتی در تماس تلفنی مستقیم مقامات ایرانی را تهدید کرده كه اگر مویی از سر سكینه.م كم شود، مذاكرات با ایران را به پایان رسانده و تمام روابط را قطع خواهد كرد. او قبلاً هم گفته بود كه خود شخصاً سرنوشت فرد یاد شده را پیگیری می كند.

سارکوزی

جالب ترین نکته این خبر این است که این اخبار به نقل از کیهان از زبان "برنار هانری لوی" روشنفكر صهیونیست فرانسوی به رسانه ها رسیده است. برنار هانری لوی، روشنفكر مورد توجه یهودیان فرانسه است كه بنابر گزارش مطبوعات این كشور، به هنگام حمله اسرائیل به غزه روی تانك های صهیونیست ها نشسته بود تا شاهد فتح غزه باشد! صهیونیست ها در آن جنگ به مدت 22 روز غزه را بمباران و 1400 نفر را كه اغلب زن و كودك و پیر بودند به شهادت رساندند.

این در حالی است که بسیاری از خبرهایی که در این زمینه منتشر می‌شود، دروغ‌هایی است که منشا آنها بنگاه‌های تبلیغاتی آمریکایی هستند.

به ما بگویید سکینه!!!

در همین رابطه اخیرا سخنگوی وزارت‌ خارجه جمهوری اسلامی می‌گوید: دشمنان در بحث حقوق ‌بشر آنقدر وقیح و گستاخ شده‌اند که پرونده خانمی را که مرتکب جنایت و خیانت شده به یک پرونده حقوق ‌بشری تبدیل کرده‌اند و امروز این فرد سنبل آزادیخواهی و حقوق ‌بشر شده و عکس او را از ساختمان نخست ‌وزیری یکی از کشورها آویزان کرده‌اند و یا در کابینه یکی از کشورهای اروپایی زنان کابینه اعلام کرده‌اند از این به بعد به ما بگویید سکینه.

منبع:مهر/تابناک

فرآوری:سعید آقازاده