تبیان، دستیار زندگی
برای صعود به بالای جدول آماده‌ایم بازیكن میانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از برد برابر استقلال اهواز با خیالی راحت به مصاف پاس می‌رویم. جواد كاظمیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد: دیدار سختی را مقابل استقلال اهواز داشتیم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جواد كاظمیان: با خیالی راحت به مصاف پاس می‌رویم

برای صعود به بالای جدول آماده‌ایم

بازیكن میانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از برد برابر استقلال اهواز با خیالی راحت به مصاف پاس می‌رویم.

جواد كاظمیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد: دیدار سختی را مقابل استقلال اهواز داشتیم ضمن آن كه به هیچ وجه در نیمه‌ی اول نمایش خوبی از خود ارایه نكرده بودیم و این مساله سبب شده بود كه فشار زیادی را در نیمه‌ی دوم متحمل شویم. البته با حمایت هواداران توانستیم در دقایق پایانی گل برتری خود را به ثمر برسانیم و همین پیروزی كار ما را برای دیدار مقابل پاس آسان‌تر خواهد كرد و با خیالی آسوده به مصاف این تیم خواهیم رفت.

وی درباره‌ی بازی با پاس تصریح كرد: بازی‌های پرسپولیس و پاس همیشه جز زیباترین بازی‌های لیگ بوده وامسال نیز به دلیل شرایط جدول ضمن حساسیت، تماشاگران بازی زیبایی را تماشا خواهند كرد.

كاظمیان وضعیت پرسپولیس را پیش از رویارویی با پاس مثبت ارزیابی كرد و افزود: پیروزی برابر استقلال اهواز با تساوی و شكست دیگر تیم‌های میانه‌ی جدول همراه شد و در نتیجه تا مكان هشتم بالا آمدیم و هم اكنون خوب می‌دانیم كه پیروزی برابر پاس می‌تواند باعث صعود ما تا مكان پنجم جدول شود. بنابراین بازیكنان با انگیزه‌ی فراوانی تمرین كرده و خود را آماده‌ی این دیدار مهم می‌كنند.

كاظمیان درباره‌ی غیبت چند بازیكن پرسپولیس در دیدار برابر پاس، گفت: پرسپولیس بازیكنان خوب دیگری دارد كه در این فصل به آنها اجازه‌ی حضور در میدان داده نشده، به همین جهت دیدار با پاس بهترین فرصت برای آنها خواهد بود كه توانایی خودشان را نشان دهند هر چند كه بازیكنان غایب از خوب‌های تیم ما بوده‌آند.

گفتنی است، مهرزاد معدنچی و مهرداد اولادی هافبك و مهاجم پرسپولیس تهران از دیدار مقابل پاس محروم هستند.

دیدار عقب افتاده‌ی پرسپولیس و پاس امروز (سه شنبه) برگزار می شود.