تبیان، دستیار زندگی
طرح پروژه های دانش آموزی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، بر اساس استاندارد یادگیری بر مبنای جستجوگری در بین معلمان و دانش آموزان ایرانی در نظر گرفته شده است و می خواهد با استفاده از تکنولوژی های جدید شیوه آموزش و لذت بردن از علوم را ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز دوره ششم پروژه های دانش آموزی

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

آغاز دوره ششم پروژه های دانش آموزی تبیان

طرح پروژه های دانش آموزی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، بر اساس استاندارد یادگیری بر مبنای جستجوگری در بین معلمان و دانش آموزان ایرانی طراحی شده است و می خواهد با استفاده از تکنولوژی های جدید شیوه آموزش و لذت بردن از علوم را بهبود بخشد.

پروژه های سایت برای گسترش فرهنگ پژوهش، لذت بردن ازدانستن وعمیق کردن فهم دانش آموزان توسط اساتید و با تایید کارشناسان سازمان استعدادهای درخشان طراحی شده اند.

این طرح از سال 1383 آغاز به کار کرده است. دوره اول این طرح با حضور 40 گروه دانش آموزی برگزار گردید. دوره دوم آن در سطح 10 استان کشور و دوره سوم با حضور تعدادی از گروه های برتر با محوریت پژوهشی اجرا گردید. در جشنواره دوره چهارم نیز 108 گروه دانش آموزی شرکت کرده بودند.

پس از برگزاری چهار دوره موفق این طرح، از بین شرکت کنندگان دوره پنجم پروژه های دانش آموزی تبیان 180 گروه دانش آموزی از 11 استان کشور حضور داشتند و در سه بخش غرفه های دانش آموزی، سمینارهای علمی و مسابقات دانش آموزی در تاریخ 9 و 10 اردیبهشت ماه 1389 مصادف با هفته معلم در فرهنگسرای خاوران تهران نتیجه تلاش خود را ارائه دادند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.آغاز دوره ششم پروژه های دانش آموزی تبیان

دوره ششم پروژه های دانش آموزی از 13 آبان ماه 1389 آغاز خواهد شد و شما عزیزان می توانید از بین 103پروژه ارائه شده در سایت پروژه های دانش آموزی و 200 کاردستی علمی ارائه شده در سایت تبیان با توجه به استعداد، سن و علاقه خود موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از طریق آدرس اینجا ثبت نام کنید و یا مشخصات مدرسه، دبیران راهنما و دانش آموزان را همراه عنوان موضوع انتخابی به آدرس project ارسال نمایید.

در ادامه شما می توانید با استفاده از طرح درس های ارائه شده و هدایت مشاوران پروژه خود را انجام داده و گزارش پیشرفت پروژه خود را در چند مرحله زمانی بفرستید، پس از داوری و بررسی گزارش های ارسالی برترین ها برای شرکت در جشنواره پایانی دعوت خواهند شد.

آغاز دوره ششم پروژه های دانش آموزی تبیان

ضمناً جشنواره دوره ششم پروژه های دانش آموزی انشاالله اوائل اریبهشت ماه سال 1390 مصادف با هفته معلم در سه بخش غرفه های دانش آموزی، سمینارهای علمی و مسابقات برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است علاوه بر پروژه های پیشنهادی سایت، دبیران و دانش آموزان نیز می توانند ایده های نو خود را از طریق بخش پیشنهاد موضوع سایت مطرح کنند و چنانچه ایده پیشنهادی مورد تایید اعضای تیم محتوایی باشد برای حضور در بخش دستاوردهای نو جشنواره دعوت خواهند شد.

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان

تهیه و تنظیم: الناز فطیرخورانی