تبیان، دستیار زندگی
در دنیای امروز وسایل و تجهیزات چند کاره را زیاد می بینیم و بسیاری هدف سیستم ها و محصولات خود را بر این اساس گذاشته اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آنچه می بینید را ضبط کنید

در دنیای امروز وسایل و تجهیزات چند کاره را زیاد می بینیم و بسیاری هدف سیستم ها و محصولات خود را بر این اساس گذاشته اند.

looxue

به طور مثال مثلا تلفن و فکس کاملا دو سیستم جدا بودند و شما باید برای داشتن هر دوی آنها دو وسیله مختلف با هزینه های بالاتر تهیه می کردید که مهمتر از همه جای بیشتری را اشغال می کردند اما در دنیای امروز آنچه حائز اهمیت است سبک بودن و کوچک بودن و مالتی تکنولوژی بودن شده است.

looxue

وسیله الکترونیکی که امروز قصد توضیح آن را داریم.  Looxcie نامیده می شود که آن را «نگاه را ببینید» معنی کرده اند وسیله ای است مانند بلوتوث موبایل که بسیار کوچک و سبک وزن است و اصلا در نگاه اول همانطور که در شکل می بینید فکر نمی کنید که یک دوربین فیلم برداری است. این وسیله با یک لینک فعال به برنامه های گوشی های هوشمند متصل است و البته گوشی های تلفن هوشمند هم مستقیما به شبکه های اجتماعی آپلود متصلند.

طرح اولیه این وسیله برای فیلم برداران و عکاسانی که قصد فیلم برداری و عکاسی از زندگی مستند را دارند ارائه شده بود ولی این طور که به نظر می رسد جهت فیلم برداری ما از زندگی مستند خود در اختیار عموم قرار گرفته است، به طور کلی این دوربین به گوش شما متصل شده و با یک اشاره شما می تواند هرآنچه شما نگاه می کنید و در مقابل شماست را ضبط کند و با فشردن دکمه بعدی آن را وارد اینترنت کند.

حافظه این دستگاه حدود 4GB است که می توان گفت برای ضبط بیش از 5 ساعت ویدئو کافی است وزن این وسیله کوچک کمتر از 28 گرم می باشد و به طور هم زمان کار ضبط کردن و همچنین حالت ثابت کردن تصویر را انجام می دهد.

فرمت این ویدئو 4MP می باشد و 15 فرم در ثانیه فیلم می گیرد با یک لنز 8.2F که کاربر تنها کافی است دکمه شروع ضبط را بزند: دوربین تمامی تنظیمات را انجام می دهد. برای ضبط کردن، نرم افزارهای پردازش توسعه یافته ای دارد که به بهینه سازی تصویر کمک می کند، به طور خودکار به تصحیح نور و رنگ فیلم می پردازد و فیلم را به قالب های مناسب تلفن همراه تبدیل می کند.

این دوربین کوچک باتری خور است که باتری آن از نوع باتری های لیتیوم 480mAH است که ادعا وارد که می تواند 4 ساعت از آن استفاده مداوم نمایید و جهت فیلم برداری و یا می توانید بین 6 تا 10 ساعت با بلوتوث آن مکالمه داشته باشید همچنین از دیگر مزایای آن می توان به تکنولوژی استفاده شده در آن جهت حذف نویز, تماس بی صدا, استفاده کرد. طیف های استفاده شده در دستگاههای بی سیم این وسیله کوچک در حدود 33 فوت (10 متر) می باشد و با اکثر گوشی های آندروید 2 از جمله گوشی هایی از نوع موتورلا و سامسونگ هماهنگی دارد.

این وسیله در حال حاضر در حال گسترش است تا از گوشی های هوشمند بیشتری پشتیبانی کند.

فیلم های Looxue در حال حاضر مثل بسیاری از دوربین های دیگر باید با USB ها به کامپیوتر شما منتقل شود و شما می توانید لحظات زیبای زندگی خود را بر روی سیستم خود داشته باشید.

looxue

ولی اگر حجم بعضی از فایل های شما کوچک باشد می توانید آن را برای دوستان خود از طریق بلوتوث موبایل ارسال کنید.

برای دیدن منبع اینجا کلیک کنید.

نوشته : فائزه سیدخاموشی