تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شكست ملوان بندر انزلی در ورزشگاه آزادی امید زیادی به پیروزی بر ابومسلم داشت، اما در نهایت به تساوی یك بر یك رضایت داد. مهرداد اولادی مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص این بازی به ایسنا، گفت: ما فقط ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهرداد اولادی: پیروزی حق پرسپولیس بود

تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شكست ملوان بندر انزلی در ورزشگاه آزادی امید زیادی به پیروزی بر ابومسلم داشت، اما در نهایت به تساوی یك بر یك رضایت داد.

مهرداد اولادی مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص این بازی به ایسنا، گفت: ما فقط برای پیروزی به میدان رفتیم اما علیرغم بازی خوب و زیبایی كه به نمایش گذاشتیم نتیجه ایده‌آل خود را كسب نكردیم.

وی ادامه داد: بازیكنان ما با انگیزه بسیار بالایی در این دیدار ظاهر شدند و حتی در مقایسه با دیدار هفته گذشته مقابل ملوان بازی هماهنگ‌تری را به نمایش گذاشتیم. پیروزی حق ما بود كه با ناداوری از ما گرفته شد.

اولادی با انتقاد از قضاوت این دیدار اظهار كرد: قضاوت به هیچ عنوان عادلانه نبود و عملكرد ضعیف داور و كمك داور مانع از نتیجه‌گیری ما شد.

مهاجم پرسپولیس در خصوص بازی حریف به ایسنا گفت: بازیكنان ابومسلم با انگیزه بالایی به مصاف ما آمده بودند واز همان ابتدا به دنبال پیروزی و كسب 3 امتیاز بازی بودند. آنها قصد داشتند كه با دوندگی بی‌امان خود مانع از انجام حركات تاكتیكی پرسپولیس شوند. در روزی كه پرسپولیس بسیار هماهنگ و آماده بود و می‌توانست 3 امتیاز حساس را به نام خود ثبت كند همه چیز با تساوی خاتمه یافت.

وی با اشاره به آغاز تمرینات پرسپولیس برای رویارویی با استقلال اهواز، تصریح كرد: تمرینات خود را از امروز در ورزشگاه كارگران از سر ‌گرفتیم تا برای دیدار با استقلال اهواز در تهران آمده شویم. بازیكنان تیم ما از نظر جسمانی و روحی در وضعیت ایده‌آلی قرار دارند و مسلما هواداران از تماشای این مسابقه نیز راضی خواهند شد.

اولادی در پایان خاطر نشان كرد: پرسپولیس بازی به بازی هماهنگ‌تر می‌شود و به خصوص در دیدار گذشته‌ نمایش بسیار خوبی داشتیم. مسلما در مصاف با استقلال اهواز نیز از تمام توان خود استفاده خواهیم كرد تا وضعیت پرسپولیس را در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهبود بخشیم.