تبیان، دستیار زندگی
مدیر اجرایی نمایشگاه الكامپ شانزدهم از تبلیغ و اطلاع رسانی نمایشگاه الكامپ شانزدهم در فضای بین المللی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه الكامپ شانزدهم درسطح بین المللی معرفی می شود

مدیر اجرایی نمایشگاه الكامپ شانزدهم از تبلیغ و اطلاع رسانی نمایشگاه الكامپ شانزدهم در فضای بین المللی خبر داد. 

نمایشگاه الکامپ شانزدهم

به گزارش روابط عمومی، «محمد ثروتی» اظهار داشت: الكامپ یك نمایشگاه بین المللی است و مخاطبان متنوعی از ایرانیان مقیم خارج از كشور و همچنین شركتها و متخصصین خارجی در كشورهای منطقه، اروپایی، آمریكایی و آسیایی دارد.

وی افزود: به منظور جذب غرفه دار و بازدید كننده، همچنین معرفی و برندینگ نمایشگاه الكامپ، ستاد اجرایی نمایشگاه اقدام به پخش تیزرهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبكه جهانی یورونیوز به زبان های انگلیسی و عربی كرده است.

ثروتی خاطرنشان كرد: : با توجه با برگزاری نمایشگاه جیتكس دبی و سبیت تركیه در چند هفته آینده، تبلیغ نمایشگاه الكامپ در سطح این دو نمایشگاه نیز در دستور كار ستاد اجرایی قرار دارد.

مدیر اجرایی نمایشگاه الكامپ شانزدهم اظهار داشت : اطلاع رسانی لازم به سندیكاها، اتحادیه ها و تشكل های صنفی IT در كشورهای منطقه، اروپایی و خلیج فارس صورت گرفته و در جریان است.

وی دعوت از شركتهای بزرگ خارجی برای حضور در نمایشگاه الكامپ و انجام اقدامات متنوع جهت حضور هیات های بازاریابی و تخصصی از خارج ازكشور را از جمله دیگر اقدام ستاد اجرایی نمایشگاه برشمرد و افزود: نتایج اقدامات ستاد در این راستا و مشخصات هیات های بازدیدكننده و شركت كنندگان خارجی متعاقبا اعلام خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی