تبیان، دستیار زندگی
شد انصاری فر: در جلسه فردا مدیرعامل انتخاب می‌شود در مورد تغییر در كادر فنی تصمیمی نگرفته‌ایم نخستین نشست مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور رییس جدید سازمان تربیت بدنی و اعضای جدید هیات مدیره بعد از ظهر امروز در دفتر رییس س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور علی آبادی برگزار شد

انصاری فر: در جلسه فردا مدیرعامل انتخاب می‌شود
در مورد تغییر در كادر فنی تصمیمی نگرفته‌ایم

نخستین نشست مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور رییس جدید سازمان تربیت بدنی و اعضای جدید هیات مدیره بعد از ظهر امروز در دفتر رییس سازمان تربیت بدنی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محمدحسن انصاری فر، سخنگوی باشگاه پرسپولیس، پس از پایان این نشست در جمع خبرنگاران تاكید كرد: در این جلسه رییس سازمان تربیت بدنی بر انتخاب هرچه سریع‌تر مدیرعامل باشگاه تاكید كرد و تا پایان سه‌شنبه هفته آینده برای این موضوع وقت تعیین كرد. البته به احتمال زیاد در جلسه‌ای كه فردا شب در محل باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود، مدیرعامل انتخاب خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه، رییس سازمان تربیت بدنی و اعضای هیات مدیره بر تقسیم كار در باشگاه و رویكرد جدی در پیشبرد امور تاكید كردند و با اشاره به این كه پرسپولیس و استقلال تیم‌های مردمی هستند، در مورد مسایل مالی به گفت‌وگو پرداختند.

انصاری فر تصریح كرد: دكتر مالكی و علی‌آبادی در مورد مبلغی كه باید در اختیار هیات مدیره قرار گیرد و اولویت‌های مالی به منظور حل مشكلات، مذاكراتی انجام دادند. هم‌چنین قرار شد باشگاه پرسپولیس شكواییه‌ای به فدراسیون فوتبال در مورد دیدار این تیم در برابر ابومسلم ارایه دهد.

وی افزود: فردا هزینه درمان عكاسی كه در دیدار پرسپولیس و ملوان دچار آسیب‌دیدگی شده بود، از سوی باشگاه پرداخت می‌شود و هم‌چنین تصمیم قطعی داریم تا در جلسه فردا مدیرعامل را انتخاب كنیم.

انصاری فر خاطرنشان كرد: هیچ صحبتی برای انتخاب فردی به غیر از اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل صورت نگرفته است و هم‌چنین در مورد اضافه شدن فرد جدیدی به هیات مدیره نیز صحبتی وجود ندارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاكید كرد: در مورد تغییر در كادر فنی نیز تصمیمی گرفته نشده و در صورت نیاز، مربی به كادر فنی اضافه می‌شود، البته این موضوع كه این مربی خارجی یا داخلی است، نیز مشخص نیست.

انصاری فر افزود: در مورد انتخاب مدیرعامل گزینه‌های مطرح است، اما هنوز نام هیچ فردی را به عنوان گزینه اصلی نمی‌توان بیان كرد.

وی در ادامه با تاكید بر برطرف شدن مشكلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: در زمینه تعیین بودجه باشگاه همه مسایل از طریق سازمان تربیت بدنی پیگیری می‌شود و طبق صحبت‌هایی كه میان دكتر مالكی و علی‌آبادی انجام شد، قرار است تا از طریق بودجه‌هایی كه در اختیار سازمان است، به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس كمك شود.