تبیان، دستیار زندگی
لزنی كریمی و صعود یوونتوس علی‎‎‎‎ كریمی ملی پوش‎ ایـرانـی تیـم‎ فوتبال‎ بایرن‎‎ مونیخ‎ آلمان پـس‎ از مـدتهـا دوری‎ از تركیب‎‎ این‎ تیم‎ با گل‎ بـه‎ تـركیـب بازگشت‎. در دیدار دیشب‎ بایرن‎ مونیخ‎ در هفته‎ پنجـم‎ مرحله‎ گروهـی‎ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج دیدارهای سه‌شنبه لیگ قهرمانان اروپا

گلزنی كریمی و صعود یوونتوس

علی‎‎‎‎ كریمی ملی پوش‎ ایـرانـی تیـم‎ فوتبال‎ بایرن‎‎ مونیخ‎ آلمان پـس‎ از مـدتهـا دوری‎ از تركیب‎‎ این‎ تیم‎ با گل‎ بـه‎ تـركیـب بازگشت‎.

در دیدار دیشب‎ بایرن‎ مونیخ‎ در هفته‎ پنجـم‎ مرحله‎ گروهـی‎ رقـابـت‎ هـای‎ فـوتبـال‎ جـام‎ قهرمانان‎‎ اروپا این تیم‎ موفق‎ شد با 4 گـل‎ میهمان‎‎ خود تیم‎ راپید وین اتریش‎ را مغلوب‎ كند.

دراین‎‎ مسابقه‎‎ سباستین دایسلر در دقیقه 21 علی‎‎ كریمی در دقیقـه‎ 54 و روی‎‎ مـاكـای در دقایق‎ 72 و 76 برای‎ بایرن‎ گلزنی‎ كردند .

بازیكنان آسیایی به ندرت در لیگ قهرمانان به گل می‌رسند؛ اما، كریمی مانند علی دایی نامش را در بزرگ‌ترین رقابت‌های باشگاهی جهان ثبت كرد. بایرن و یوونتوس با سه امتیازی كه برابر كلاب بروژ به چنگ آوردند، به مرحله‌ی حذفی این رقابت‌ها رسیدند.

بارسلونا هم این فصل روی نوار پیروزی گام برمی‌دارد. پس از به زانو درآوردن رئال مادرید در لالیگا، گروه فرانك رایكارد برابر وردربرمن هم پیروز شد.

نتیجه دیدارهای سه‌شنبه لیگ قهرمانان اروپا:

گروه A

بایرن مونیخ 4

(دایسلر 21، كریمی 54، ماكای 72 و 76)

راپیدوین صفر

یوونتوس یك

(دل پیرو 80)

كلاب بروژ صفر

گروه B

بارسلونا 3

(گابری 14، رونالدینیو 27، لارسن 71)

وردربرمن یك

(بوروفسكی 22 پنالتی)

آژاكس آمستردام 2

(یونگ 68، 89)

اسپارتا پراگ یك

(پتراس 90)

گروه C

تون صفر

آرسنال یك

(پیرس 88 - پنالتی)

پاناتینایكوس یك

(كارالامبیدیس - 45)

اودینزه 2

(یاكینتا 81، كاندلا 84)

گروه ‌D

لیل صفر

بنفیكا صفر

منچستر یونایتد صفر

ویارئال صفر