تبیان، دستیار زندگی
تجارت زنان تجارتی است كه یهودیان در طول تاریخ به آن اشتهار دارند و اصولاً تنها یهودیان در سراسر جهان بر روی این صنعت پرسود تسلط دارند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجارت کثیف صهیونیست ها

برده فروشی مدرن در رژیم صهیونیستی سال 2010

بخش سیاسی- تجارت زنان به عنوان تجارتی كثیف در میان اسراییلی‌ها از جایگاه خاصی برخوردار می‌باشد. مارك رافائل مورخ یهودی در كتابش تحت عنوان «یهود و یهودیت در آمریكا، تاریخ مستند» می‌نویسد: تاجران یهودی نقش بسیار بزرگی در تجارت زنان در جهان دارند.

اصولاً آنان بر روی این نوع از تجارت در تمامی مستعمرات آمریكا، فرانسه، انگلیس و ایتالیا سیطره كامل دارند. در همین راستا پروفسور مناخیم امیر، كارشناس در علوم جرم شناسی معتقد است اسراییل از حیث میزان تجارت زنان در سراسر جهان در جایگاه سوم قرار دارد. به زعم پایگاه اینترنتی المحیط نیز، تجارت زنان تجارتی است كه یهودیان در طول تاریخ به آن اشتهار دارند و اصولاً تنها یهودیان در سراسر جهان بر روی این صنعت پرسود تسلط دارند.

اسناد سازمانهای حقوق بشری

رشد بی‌رویه پدیدة قاچاق زنان به اسراییل در سایه بی توجهی حكومت این كشور، از سوی بسیاری از سازمانهای حقوق بشری نگران كننده توصیف شده است. سازمانهای حقوق بشر مدعی هستند كه سالانه حدود 3 هزار زن به اسراییل قاچاق می‌شوند كه این افراد عمدتاً اهل كشورهای استقلال‌یافته از شوروی سابق هستند. شیوع این پدیده سبب شد تا در سال 2001 حتی ایالات متحده آمریكا، اسراییل را در فهرست سیاه كشورهایی قرار دهد كه تلاشی در راستای مبارزه با قاچاق انسان انجام نمی‌دهند.

این زنان فقط برای تمایلات جنسی خرید و فروش نمی‌شوند بلكه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند، به عنوان كلفت در خانه بكار گرفته می‌شوند و مورد تجاوز به عنف نیز قرار می‌گیرند

در همین حال سازمان عفو بین‌الملل اخیراً نسبت به موضع منفی حكومت اسراییل در مقابله با این پدیده زشت انتقاد كرد و از اینكه این حكومت هیچ اقدامی درخصوص محاكمه عاملان این تجارت انجام نمی‌دهد ابراز نگرانی شدید كرده است. در گزارشی كه در همین رابطه سازمان مذكور منتشر كرده آمده است: حكومت اسراییل با این گونه زنان كه طعمه باندهای كثیف خرید و فروش زنان شده‌اند به گونه‌ای رفتار می‌كند كه گویی آنان انسان نیستند و حقوقی همانند سایر انسانها ندارند.

اوری كیدار موسس یكی از سازمانهای مقابله با این پدیده در اسراییل می‌گوید: در یك دهه گذشته بیش از 10 هزار زن از كشورهای مختلف جهان برای این امر به اسراییل انتقال داده شدند. وی تجارت زنان را برده فروشی مدرن توصیف كرده و می‌گوید: این زنان فقط برای تمایلات جنسی خرید و فروش نمی‌شوند بلكه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند، به عنوان كلفت در خانه بكار گرفته می‌شوند و مورد تجاوز به عنف نیز قرار می‌گیرند.

افزایش پدیده فساد

برده فروشی مدرن در رژیم صهیونیستی سال 2010

تجاوز و تعرض جنسی، منحصر به زنان مهاجر و قاچاق نمی‌شود، بلكه زنان مقیم اسراییل كه دارای كسب و كار هستند از این پدیده در امان نمی‌باشند. بر اساس پژوهش جدید منتشره، 90 درصد از زنان متأهل و كارمند اسراییلی در محل كار خود مورد تعرض قرار گرفته‌اند از این تعداد فقط 18 درصد جرأت شكایت داشتند. بر اساس پژوهش یك سازمان اجتماعی كه به سفارش دانشگاه تل‌آویو صورت گرفته، 45 درصد از افراد مورد تعرض قرار گرفته، ترجیح دادند محل كار خود را ترك كنند و دیگر بازنگردند. همچنین اخیراً بر اساس یك تحقیق، 2159 مورد تعرض جنسی توسط مسئولان علیه كارمندان در وزارتخانه‌های اسراییلی صورت گرفته است. در مراكز دینی نیز گزارشات مستندی از تعرض حاخام‌ها علیه دانش‌آموزان علوم دینی گزارش شده است به گونه‌ای كه اخیراً 5 زن علیه یك حاخام به اتهام تعرض به خود شكایاتی را به یك دادگاه ارائه نمودند.

علاوه بر این، رشد ایدز در میان صهیونیست‌ها بسیار بالاست. بر طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، آمار مبتلایان به ایدز در اسراییل، هر سال 14 درصد افزایش می‌یابد. علت اصلی این امر نبودن قید و بندهای اخلاقی و افزایش چشمگیر فساد اخلاقی در میان اسراییلی‌هاست.(1)

مهمترین موضوع مرتبط، پدیدة آزار جنسی موشه كتساف رئیس جمهور سابق رژیم‌صهیونیستی نسبت به كارمندانش بوده است كه سرانجام موجب كناره‌گیری وی از سمت ریاست جمهوری شد

برده فروشی مدرن در رژیم صهیونیستی سال 2010

فسادِ نظامیان و سیاسیون

پدیده فساد در میان جامعه رژیم‌صهیونیستی از ابعاد گوناگون قابل بررسی است كه عبارتند از: 1- پدیدة تجارت زنان 2- پدیدة افزایش ایدز 3- پدیدة فساد اخلاقی رهبران صهیونیست 4- پدیدة تجاوز به زنان در ارتش صهیونیستی 5- پدیدة زنا با محارم و 6- پدیدة تجاوز به دختران نابالغ.

در این میان پدیدة فساد اخلاقی سیاسیون از حواشی و اخبار بیشتری برخوردار بوده است. بسیاری از وزرای اولمرت، شارون و نتانیاهو درگیر این موضوع بوده و هستند. مهمترین موضوع مرتبط، پدیدة آزار جنسی موشه كتساف رئیس جمهور سابق رژیم‌صهیونیستی نسبت به كارمندانش بوده است كه سرانجام موجب كناره‌گیری وی از سمت ریاست جمهوری شد.

نتیجه

احزاب دینی، حاخام‌ها و دینداران در عرصه سیاسی از نفوذ قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند و معمولاً در ائتلاف‌های دولتی حضور دارند. اما آنان در عرصه اجتماعی و مقابله با پدیده‌های ضد اخلاقی از كارآیی چندانی برخوردار نیستند. زیرا سران صهیونیست بیش از آنكه دیندار باشند از ابزار دین برای پیشبرد اهداف خود سوء استفاده می‌كنند. از همین رو ما شاهد پدیده فساد اخلاقی در سطوح متفاوت سیاسی، اجتماعی و نظامی هستیم.

سلام قائمی

گروه جامعه و ارتباطات

تنظیم:سعیدآقازاده

پانوشت:

1- www.jpost.com (2001/5/1)