تبیان، دستیار زندگی
این هکرها تلاش کرده اند در این اقدام خود، حضرت آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع را نیز بدنام کنند. آنان در کنار عکس دبیرکل حزب الله و عبارت سازمان وعد صادق، خطاب به عربستانی ها که وهابی هستند، نوشته اند:
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سوء استفاده هکرها از عکس سید حسن نصرالله

این هکرها تلاش کرده اند در این اقدام خود، حضرت آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع را نیز بدنام کنند. آنان در کنار عکس دبیرکل حزب الله و عبارت "سازمان وعد صادق"، خطاب به عربستانی ها که وهابی هستند، نوشته اند: "شما هنوز شیعیان را تکفیر می کنید ..."

هکر

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که پایگاه اینترنتی وزارت آموزش و پرورش این کشور طی 24 ساعت گذشته دو بار مورد حمله هکرهای اینترنتی قرار گرفت و هک شد.

گفتنی است در بار دومی که این پایگاه اینترنتی هک شد، هکرها خود را نیروهای "سازمان وعد صادق" معرفی کرده و عکس سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان را روی صفحه هک شده قرار دادند.

بدون شک با کمترین تأملی می توان پی برد که این کار تنها با هدف بدنام کردن حزب الله و دبیرکل آن یعنی سید «حسن نصرالله» صورت گرفته است، زیرا هر عاقلی می داند حتی اگر هم بر فرض مثال این عملیات هک توسط نیروهای حزب الله یا هواداران آن انجام شده باشد، به هیچ وجه عکسی از سید «حسن نصرالله» یا نام و نشانی از حزب الله بر جای نمی گذاشتند تا کسی از هویت آنان مطلع نشود اما با این کار به راحتی می توان فهمید که قرار دادن این عکس و نام این سازمان با هدف رد گم کردن صورت گرفته است.

قابل ذکر است این هکرها همچنین تلاش کرده اند در این اقدام خود، حضرت آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع را نیز بدنام کنند. آنان در کنار عکس دبیرکل حزب الله و عبارت "سازمان وعد صادق"، خطاب به عربستانی ها که وهابی هستند، نوشته اند: "شما هنوز شیعیان را تکفیر می کنید ..." و در زیر این عبارت حضرت آیت الله سیستانی را به عنوان گوینده و امضا کننده این جمله معرفی کرده اند.

تنظیم : رها آرامی - فرهنگ پایداری تبیان