تبیان، دستیار زندگی
نماینده مجلس هفتم در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور ایران تقدیر و تشكر از رضازاده را خواستار شدند. پیروزی افتخارآفرین جهان پهلوان حسین رضازاده در مسابقات وزنه‌برداری قهرمان جهان و كسب مقام قهرمانی برای پنجمین بار پی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نامه 150 نماینده برای تقدیر ازرضازاده

نماینده مجلس هفتم در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور ایران تقدیر و تشكر از رضازاده را خواستار شدند.

پیروزی افتخارآفرین جهان پهلوان حسین رضازاده در مسابقات وزنه‌برداری قهرمان جهان و كسب مقام قهرمانی برای پنجمین بار پیاپی با توسل به پرچمدار قیام عاشورا حضرت ابوالفضل العباس(ع) در حالی صورت گرفت كه رسانه خبری وابسته به دشمنان این مرز و بوم پیرامون دعوت یك كشور بیگانه از این پهلوان ملی برای اخذ تابعیت ایشان سر و صدا و جنجال تبلیغاتی به راه انداخته بودند.

تلاش غرورآفرین ایشان در كسب مقام قهرمان جهانی و بالا بردن پرچم پرافتخار میهن اسلامی و تمثال مبارك رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسخ كوبنده‌ای بود كه توسط این جوان غیور به توطئه‌های استكبار جهانی و نظام سلطه داده شد و لذا شایسته است دستور فرمایید از این اقدام عزت‌مدارانه و حق‌طلبانه ایشان تقدیر شایسته به عمل آید؛ هم‌چنین ضرورت دارد نگرانی خویش را از افت نسبی و عدم توفیق ورزشكاران در رشته‌هایی كه همیشه قرین موفقیت و مدال‌آور بوده‌اند نظیر كشتی و وزنه‌برداری و... اعلام نماییم.